بیش از 4600 زائر به مرز مهران اعزام شدند


ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: 1401/06/16
کد خبر: 1895846

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

رئیس اداره حمل و نقل بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اعزام زائران حسینی به مرز مهران از زنجان گفت: بیش از 4 هزار و 661 نفر به مرز مهران اعزام شده اند. مهران با حمل و نقل عمومی در استان زنجان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سلمانیان در گفتگو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اعزام زائران حسینی به مرز مهران از زنجان گفت: از اول شهریور تا امروز بیش از چهار هزار و 661 نفر با وسایل نقلیه عمومی در استان زنجان به مرز مهران اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در تمامی پایانه های مسافربری استان برای رفع مشکلات زائران و مسافران حضور دارند، تاکید کرد: اگر شرکت های مسافربری گران بفروشند یا عودت نکنند. هزینه های اضافی دریافت شده توسط شهروندان، شهروندان می توانند. نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان که در پایانه های مسافربری حضور دارند شکایت کنند.

رئیس اداره بار و مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: شرکت های مسافربری در صورت عدم برگشت هزینه های اضافی به شهروندان برای تعزیرات به دولت و اداره کل معرفی می شوند. راهداری پول مازاد شهروندان را از شرکت ها دریافت می کند.

وی با اشاره به قیمت بلیت اتوبوس زنجان به مهران خاطرنشان کرد: نرخ بلیت اتوبوس های 25 نفره VIP 455 هزار تومان، اتوبوس های 32 نفره 380 هزار تومان و اتوبوس های 44 نفره 310 هزار تومان است و همه شرکت های مسافرتی دارند. برای رعایت این قیمت ها هستند

سلمانیان ادامه داد: قیمت های مصوب به صورت بنر و بوم نوشته شده و در پایانه های مسافربری نصب می شود تا همه شهروندان از قیمت بلیت مطلع باشند تا امکان اضافه شارژ از سوی شرکت های مسافربری وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید