بیش از 60 جشن مردمی دهه کرامت / حضور کاروان رضوی در 25 روستای مناطق فقیرنشین قزوین برگزار شد.


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856238

رئیس ستاد جشن های مردمی سایه خورشید استان قزوین:

ساسان کرمی گفت: با حضور کارکنان بارگاه رضوی برنامه های متنوعی در سطح استان اجرا شده است، از این رو حضور در بیش از 150 نقطه جغرافیایی استان قزوین با حضور کاروان زیر سایه خورشید و توزیع بیش از حد. 15000 بسته تبریک از جمله آنهاست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساسان کرمی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع با حضور خادمان رضوی در استان گفت: کاروان های زیر سایه خورشید برای پیوند امت با تدبیر امام رضا (ع) و امکان عبادت از راه دور امام رئوف برای همه فراهم شده است. دوستداران و شیفتگان او. حرکت اصلی این کاروان ها.

وی افزود: کاروان زیر سایه خورشید با فعالیت های خوب خود، عنصر عاطفی مبتنی بر معرفت و حقیقت را در سراسر کشور نشان می دهد و زمینه ساز بقای مکتب اهل بیت(ع) می شود. “



مسئول جشن های مردمی و معنوی در سایه خورشید استان قزوین گفت: کاروان های زیر سایه خورشید نمادهایی چون پرچم های گنبد نور و بسته های متبرک رضوی را برای عاشقان این امام جماعت حمل می کنند. انجام دادن.

وی بیان کرد: این کاروان ها جدای از انتقال حال و هوای حرم رضوی در نقاط مختلف کشور، در واقع پلی برای ایجاد وحدت بین مردم هستند. همانطور که می بینیم عاشقان امام رضا (ع) به اتفاق از کاروان های زیر سایه خورشید و خادمان آن حضرت استقبال می کنند.

5da5b828 c036 4717 a473 579d1b35e7b3 خبر خاکستری




توزیع بیش از 15000 بسته تبریک در دهه کرامت



کرمی خاطرنشان کرد: امسال پانزدهمین سال برگزاری جشن های مردمی در سایه خورشید در دهه کرامت در کشور و نهمین سال متوالی است که در استان قزوین برگزار می شود.



وی گفت: امسال 65 کاروان با 40 نوع برنامه در 11 روز به حدود 2 هزار نقطه کشور سفر کردند و در آن ایام حدود 11 هزار برنامه خادم اجرا شد.



مسئول جشن های مردمی و معنوی زیر آفتاب استان قزوین گفت: برنامه های مختلفی با حضور مسئولین بارگاه رضوی در استان قزوین اجرا شد به طوری که حضور در بیش از 150 نقطه جغرافیایی استان قزوین با حضور کاروان زیر نور آفتاب و توزیع بیشتر از 15000 بسته تبریک از جمله آنهاست.



وی افزود: حضور کاروان رضوی در 25 روستا در مناطق عقب مانده، برگزاری بیش از 60 جشن در محلات، روستاها و جشن های دخترانه در 25 نقطه جغرافیایی همزمان با میلاد حضرت معصومه(س) از دیگر برنامه ها است.

30b1ec2e 7c6b 4056 8c49 11602f40595c خبر خاکستری

وجود کاروان رضوی در 25 روستا در مناطق فقیرنشین

کرمی گفت: در دهه کرامت با حضور خادمان رضوی از 30 خانواده معزز شهدا و جانبازان دیدار و تجلیل شد. همچنین سفیران رضوی طبق شعار امسال در 5 بنگاه تولیدی و صنعتی استان با محوریت دانش حضور یافتند.

وی گفت: دیدار با 8 خانواده رضوی، حضور سفیران رضوی در 4 بیمارستان، استقبال مردمی از کاروان در بیش از 25 نقطه جغرافیایی و حضور در 4 مرکز اجتماعی ایتام، نوجوانان و جوانان و ذبح 8 نفر. قربانیان بخشی از اقدامات انجام شده در سال جاری دهه کرامت است.

این مقام مسئول با اشاره به مشارکت و همکاری بیش از 25 دستگاه دولتی و دولتی در جشن زیر آفتاب گفت: دانشمندان و ائمه جمعه در روز جمعه دانشگاه های بین المللی پزشکی امام خمینی و رجا و دانشگاه رجا اقدامات دیگری را انجام دادند.



وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده جشن دخترانه در 25 نقطه جغرافیایی استان برگزار و به 1500 نوجوان و دختر هدایایی اهدا شد. همچنین پویش سراسری عبادت امینولا در شب عبادت امام رضا (ع) برگزار شد.



کرمی در پایان از اهدای 11 کمک از سوی مشهد مقدس به زوج قزوینی خبر داد و گفت: اجلاسیه رضایتمندی شهدا با حضور 220 خانواده امام رضایی برگزار شد. همچنین با هماهنگی های انجام شده 40 نفر از نوجوانان مرکز بهزیستی کشور به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید