شرح برنامه های دهه کرامت در کرمانشاه/ 2 کاروان هدم رضوی مهمان استان می شوند.


ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841556

این اقدام توسط دبیر ستاد مرکزی خدمات رسانی رضوی در استان کرمانشاه انجام شد.

سید محمد جعفر امامیان دبیر ستاد مرکزی خدمات رسانی رضوی در استان کرمانشاه ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت گفت: امام رضا (ع).

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سید محمد جعفر امامیان در نشست خبری امروز چهارشنبه به بیان سلسله برنامه های دهه کرامت پرداخت و گفت: امسال سعی کردیم برنامه های باشکوهی با حضور مردم در دهه کرامت برگزار کنیم.

دبیر ستاد مرکزی خدمات رسانی رضوی در استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه امسال رحلت حضرت امام (ره) و قیام خونین 6 خرداد در ایام دهه کرامت است، برنامه هایی متناسب با این ایام در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برنامه های دهه کرامت از 13 خردادماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) با ویژه برنامه دختران خورشید آغاز می شود که در این برنامه دختران برتر و نمونه کرمانشاهی حضور خواهند داشت. مفتخر شد.

امامیان خاطرنشان کرد: همچنین در شب ولادت حضرت معصومه (س) جشن های باشکوهی توسط مراجع تقلید برگزار می شود.

دبیر ستاد مرکزی خدمات رسانی رضوی کرمانشاه گفت: مردم استان کرمانشاه در 13 خرداد میزبان 2 کاروان ارباب رضوی و پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) خواهند بود که طی آن برنامه های متعددی برای استان در نظر گرفته شده است.

وی «برکات» را یکی از برنامه های پیش بینی شده برای این دهه کرامت خواند و گفت: این برنامه در محلات، حسینه ها و مساجد شهرها و روستاها برگزار می شود که برخی از آنها با حضور هدم رضوی برگزار می شود.

امامیان مهمترین محور برنامه های دهه کرامت امسال را خدمت به مردم به ویژه محرومان دانست و گفت: 20 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و ایتام سراسر استان توزیع می شود.

دبیر ستاد مرکزی خدمات رسانی رضوی در استان کرمانشاه گفت: برگزاری ویژه برنامه «امام مهربانی» در جشن میلاد امام رضا (ع) از دیگر برنامه هایی است که سعی شد با حضور مردم و مردم برگزار شود. شکوه هر چه بیشتر.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری عروق کرونر در 2 سال گذشته برنامه های دهه کرامت در فضای مجازی برگزار شد. امسال که بیماری تا حدودی کنترل شده است، برنامه ها به صورت حضوری برگزار می شود، اما قصد نداریم جذب جوانان را در فضای مجازی از دست بدهیم. به همین دلیل سعی می کنیم در این فضا مسابقات مجازی برای دختران و خانواده ها نیز برگزار کنیم.

وی افزود: از کودکانی که در سال جاری به نام معصومه و رضا متولد شده اند با اهدای جوایزی تجلیل خواهد شد.

امامیان گفت: ویژه برنامه «شعر ملکوت هشتم»، سرکشی بیماران، دیدار با خانواده شهدا، محفل انس با قرآن، احیای سرپناه محرومان و توزیع بسته های زندگی، مشاوره حقوقی در سراسر استان، تغذیه کار. بچه های کانون نهضت جهاد، پیاده روی خانوادگی تا مرکز ورزشی رضوی، اعزام اولین کاروان زیارتی و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم مرکز بهداشت رضوی از جمله برنامه های دهه کرامت است.

وی بیان کرد: پویش «ما همه حادم رضایم» از دیگر برنامه هایی است که در این ایام آغاز می شود و در این پویش همه به نیت امام هشتم هشت کار خیر و پسندیده انجام می دهند.

امامان خاطرنشان کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته ویژه برنامه ای با عنوان «به اذن امام رضا آری» برگزار می شود و بر اساس این جشن خطبه هادمیاران به هشت جوان روسی جهیزیه اهدا می کند.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه 1500 کارمند رضوی فعال دارد، گفت: یکی از ویژه برنامه های آموزشی دهه کرامت بحث جهاد است تا بتوانیم به وظیفه ای که از سوی رهبر معظم انقلاب بر عهده ما گذاشته شده عمل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید