بیش از 710 دانش آموز هلیل آبادی آماده رقابت در کنکور سراسری هستند


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878766

برمکی با بیان اینکه 718 دانش آموز از شهرستان هلیل آباد در روزهای پایانی هفته جاری برای شرکت در کنکور سراسری امسال آماده رقابت شدند، گفت: 6 حوزه برای کنکور با حضور 107 عامل اجرایی در این شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا برمکی مدیر آموزش و پرورش هلیل آباد در گفت و گو با خبرنگار صبح توس ; وی گفت: بزرگترین مسابقات ماراتن و علم کشور با نام کنکور سراسری از روز چهارشنبه 7 تیرماه به مدت چهار روز در شهر هلیل آباد برگزار می شود و 718 دانش آموز هلیل آباد آماده رقابت در کنکور سراسری هستند.

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت کنکور بالغ بر 107 نفر در شش محور اجرای و نظارت بر روند کنکور سراسری را بر عهده خواهند داشت، تصریح کرد: می توانند برای رفع نواقص به آموزش و پرورش مراجعه کنند. از کارت های آنها

نماینده تام الاختیار کنکور سراسری 1401 شهرستان هلیل آباد از دستگاه های اجرایی خواست در برگزاری این آزمون با این دستگاه همکاری کنند تا فرزندان ما با آرامش و آرامش امتحان را پشت سر بگذارند. دانش آموزان مستعد و علاقه مند و پتانسیلی که در برنامه ریزی عمومی شهر وجود دارد باید قوی و معنادار باشد.

وی با اشاره به اینکه والدین و دانش آموزان دغدغه ای برای برگزاری کنکور در شهرستان ندارند، گفت: تمامی شرایط لازم برای برگزاری کنکور سراسری در شهرستان هلیل آباد با آرامش در نظر گرفته شده است.

برمکی با بیان اینکه دبیرستان های شهید نصرتی، شهید اکبرنژاد و دبیرستان حضرت معصومه (س) برای برگزاری آزمون سراسری برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: در گروه آزمایشی هنر 117 داوطلب، در گروه آزمایشی ریاضی و مهندسی 38 داوطلب، در رشته ریاضی و فنی مهندسی 218 داوطلب. گروه آزمایشی علوم انسانی 245 داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی و 100 داوطلب در گروه آزمایشی هنر با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: از این تعداد دانش آموزی که در کنکور سراسری امسال شرکت کردند، 441 نفر دختر و 277 نفر مرد هستند. ساعت 6:30 صبح پذیرای داوطلبان و ساعت 7:30 درب تمامی حوزه ها بسته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید