924 دانش آموز رشتواری آماده رقابت در کنکور سراسری


ساعت: 09:42
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879152

عابدی گفت: بزرگترین مسابقه علمی کشور با نام کنکور سراسری از چهارشنبه 8 تیرماه به مدت 4 روز در شهرستان رشتار برگزار می شود و 924 دانش آموز رشتواری آماده رقابت در کنکور سراسری هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین عابدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشت در گفت و گو با صبح توس; وی با بیان اینکه 924 داوطلب از شهرستان رشت در روزهای پایانی هفته جاری آماده رقابت در کنکور سراسری امسال هستند، گفت: 5 حوزه برای کنکور با حضور بیش از 100 نفر از عوامل اجرایی در این شهرستان در نظر گرفته شده است. .

وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت کنکور بالغ بر 100 نفر در 5 محور اجرای و نظارت بر روند کنکور سراسری را بر عهده خواهند داشت، تصریح کرد: می توانند به آموزش و پرورش آموزش و پرورش مراجعه کنند. برای اصلاح کاستی ها.کارت هایشان.

نماینده تام الاختیار کنکور سراسری 1401 شهرک رشتار از دستگاه های اجرایی خواست در برگزاری این آزمون با این سرویس همکاری کنند تا فرزندان ما با آرامش و راحتی در این آزمون شرکت کنند.

وی اذعان داشت: با وجود دانش آموزان مستعد و علاقه مند و پتانسیلی که در شهرستان وجود دارد باید برنامه ریزی جامع و دقیقی انجام شود.

عابدی با اشاره به اینکه والدین و دانش آموزان دغدغه ای برای برگزاری کنکور در شهرستان ندارند، گفت: تمامی شرایط لازم برای برگزاری آزمون سراسری در شهرستان رشتار به دقت اندیشیده شده است.

مدیر آموزش و پرورش رشتوار گفت: سالن های ورزشی مجموعه شهدای دانش آموز در بلوار شورا و سالن ورزشی کوثر در بلوار طالقانی بر اساس کارت ورود به جلسه آزمون سراسری تعیین شده است.

وی با تاکید بر اینکه از این تعداد دانش آموزی که در کنکور سراسری امسال شرکت کردند، 475 نفر زن و 449 نفر مرد هستند، ادامه داد: ساعت 30 صبح پذیرای داوطلبان و ساعت 7:30 درب تمامی حوزه ها بسته می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید