بیش از 80 پمپ بنزین در خراسان شمالی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند


ساعت: 11:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814860

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی:

مجتبی شکوری با اشاره به اینکه در صورت فعال شدن سفر به نوروز، استقبال مردم از خودروهای شخصی بیشتر خواهد شد، گفت: 30 جایگاه CNG و 55 جایگاه عرضه سوخت مایع، بنزین و فرآورده های نفتی و گازی آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی شکوری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک گفت: پایگاه نفتی بوینورد آغاز به کار کرد.

وی با اشاره به اینکه بازدید از پمپ بنزین ها طبق روال سال های گذشته انجام می شود، ادامه داد: با توجه به شرایط سخت تاج، هماهنگی های لازم با جایگاه داران برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت گرفته است. این روزها تا حد امکان

این مقام مسئول افزود: پیش بینی می شود در صورت امکان سفر در ایام نوروز با توجه به شرایط کرونری در استان و کشور، مردم نسبت به سال های گذشته بیشتر از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند و به همین دلیل از این پس افزایش مصرف بنزین و … تامین سوخت سفر نوروزی در مناطق تابعه و انبارهای نفت.

شکوری گفت: امسال شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با 30 جایگاه CNG و 55 جایگاه عرضه سوخت مایع، بنزین و فرآورده های نفتی و گازی فعال در استان پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود. با تحویل سوخت مطلوب

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید