آماده سازی مجتمع های خدمات اجتماعی در مسیر پذیرش مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان


ساعت: 08:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814775

این امر به منظور افزایش ضریب ایمنی راه انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: مجتمع های خدمات اجتماعی بین سیستان و بلوچستان برای رفاه حال مسافران نوروزی آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایوب کرد در گفت و گو با عصرهامون گفت: 28 مجتمع خدمات اجتماعی بین دولتی در سیستان و بلوچستان آماده ارائه خدمات پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای سفر در نوروز سعی داریم با ارائه بهترین خدمات میزبان شایسته ای برای مسافران نوروزی باشیم.برای ارتقای سطح خدمات رسانی به کاربران جاده ای نظارت ویژه بر عملکرد مجموعه هاست. .

این مسئول یادآور شد: ارائه خدمات متمرکز و مناسب، کاهش زمان تلف شده و ایجاد آسایش بیشتر برای رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحدهای خدماتی در جاده ها و تمرکز آنها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نظر. کاهش درصد تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی در جاده ها، ایجاد بستر مناسب برای اشتغال زایی و ارائه تسهیلات مناسب برای اشاعه فرهنگ نماز از جمله اهداف مهم در ایجاد مجتمع های خدمات اجتماعی راهداری است.

وی یادآور شد: همکاران ما از وضعیت نمازخانه ها، رستوران ها، سرویس های بهداشتی، مغازه ها، فضای مناسب، نظافت عمومی مجتمع ها و رعایت کامل نکات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بازدید کردند تا مسافران بتوانند با خیال راحت از خدمات خود استفاده کنند. از ذهن. “بودن.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: با توجه به اهمیت کار مجتمع های ایمنی راه ها، کارگروه ویژه دستگاه های نظارتی مانند اماکن، تعزیرات، استانداردها، شرکت ملی نفت، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی از اسفندماه تشکیل می شود. 6 ماه با مشارکت این اداره کل تشکیل شد و اقدامات نظارتی خود را آغاز کردند که تا پایان طرح نوروزی به صورت روزانه انجام می شود.

کرد خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی 30007070 و 3000141 برای دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات مسافران در جلسات خدمات اجتماعی ارائه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید