بین الملل نباید مقر معترضان باشد/ تفکر سعودی منجر به شهادت سیدالشهدا شد


ساعت: 13:04
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920717

آزادی گفت: هرکسی حرفی برای گفتن دارد و وظیفه ما است که در مجلس بشنویم، اما نباید ستاد اعتراضات بین المللی باشد زیرا نه دوست شماست و نه مال من.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ احد آزادی در مراسم جشن یوم الله 18 آذر در گرگان گفت: 18 آذر روز بصیرت است در سال 1387 یک روز مانده به 18 آذر مردم گرگان در 17 آذر به خیابان ها ریختند و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده ملایر در مجلس ادامه داد: مردم طرح قیام شورشیان و نقشه های موشکافانه دشمنان در 18 آذر را تحریف کردند. دشمن سعی کرد با پول و ترفند دنیا را علیه ما بچرخاند و ناکام ماند.»

آزادیخواه گفت: هرکسی حرفی برای گفتن دارد و وظیفه ما در مجلس است که بشنویم، اما نباید ستاد اعتراضات بین المللی باشد زیرا او دوست من و دوست شما نیست و شما سعودی ها را می شناسید و اگر سیدالشهدا سر بر نوک نیزه می رود، تفکر است و اگر دختر رسول الله صلی الله علیه وسلم به شهادت رسید عمل این تفکر شیطانی است.

وی گفت: نور انقلاب اسلامی امروز به آمریکای لاتین رسیده است و شرق و غرب از انقلاب اسلامی صحبت می کنند زیرا اسلام ما انگلیسی نیست و اسلام آمریکایی نیست.

این مسئول گفت: در بحبوحه ظهور داعش تا بن دندان مسلح، حاج قاسم انقلابیونی از افغانستان، عراق، یمن، سوریه و دیگر کشورهای مخالف اسلامی را گرد هم آورد و جبهه مقاومت را تشکیل داد.

آزادی خواه گفت: مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین تاکید کردند و باید وقت بگذاریم و با جوانان صحبت کنیم، امروز سکوت هرکسی که بتواند با جوانان ما حرف بزند حرام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید