سیدالشهدا(ع) به ما درس ایثار و شهادت داد/ مسلمانان ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند.


ساعت: 08:34
تاریخ انتشار: 1401/05/17
کد خبر: 1888506

مولوی عبیدالله شاهیکی با بیان اینکه امام حسین (علیه السلام) درس ایثار و شهادت را به ما آموخت، گفت: همه مسلمانان شیعه و سنی راه پیامبر (صلی الله علیه و آله) و امام حسین (علیه السلام) را ادامه خواهند داد. ) .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی عبیدالله شاهیکی در گفتگو با را آرمان; وی با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله و یاران باوفایش و تاکید بر اینکه امام حسین علیه السلام زبان جاویدان و زنده است، گفت: آنان همواره در راه تحقق اهداف اسلام مجاهدت کرده اند.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فخرج ادامه داد: شهادت امام حسین (علیه السلام) تنها یک حادثه مهم در تاریخ اسلام نیست؛ بلکه این رویداد یک رویداد مهم در تاریخ جهان است.

وی با تاکید بر اینکه محبت اهل بیت علیهم السلام در دل و رگ و ریشه ماست، گفت: زمین و آسمان برای شهادت مظلومانه و دردناک جگر رسول الله (ص) گریست. ..)، من حسین علیه السلام را دارم.

مولوی شاهیکی با اشاره به اینکه روایات زیادی در فضایل امام حسین علیه السلام وجود دارد که زبان ما نمی تواند آن ها را بیان کند، بیان کرد: یزید مدیری فاسد و ناکارآمد بود و هدف امام حسین از قیام آنان مبارزه با این مدیر بود. .فاسد

اهل سنت امام بخش نگین کویر فهرج افزود: این درس مهمی برای همه مسئولان کشورهای اسلامی است که اگر در جایی مدیر فاسدی هست با آن مدیر فاسدی مثل حسین برخورد کنیم.

فرمود: امام حسین علیه السلام می دانست که یزید مردی فاسق است و صلاحیت رهبری مسلمانان را ندارد و می دانستند در این مسیری که می روند، فراز و نشیب های زیادی دارد. اما آنان به راه خود ادامه دادند و با اهل بیت علیهم السلام و یارانشان قیام کردند.

مولوی شاهیکی تصریح کرد: زمانی که امام حسین (علیه السلام) به نماز قیام کرد، دشمن به او و یارانش حمله کرد و یاران امام در حمله دشمن به شهادت رسیدند و این درس مهمی برای همه شیعه و سنی است. مسلمانان که هرگز نماز را ترک نکنند و این پیام بسیار مهمی است.

امام جمعه اهل سنت صحرای ناگین فخرج با بیان اینکه امام حسین (علیه السلام) درس فداکاری و شهادت را به ما آموخت، خاطرنشان کرد: همه مسلمانان شیعه و سنی راه پیامبر (ص) را ادامه خواهند داد. ص) و امام حسین (علیه السلام).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید