«بی دقت و دنیاطلبی» ویژگی‌های کوتاه‌اندیشی را رد کرد/ «نه بزرگ» مردم به یاغیان


ساعت: 14:32
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920618

علی منصوری گفت: دشمن در فتنه 1387 از غفلت و سکولار بودن حواس استفاده کرد و موفق شد با راه اندازی خشونت خیابانی نظام جمهوری اسلامی ایران را براندازد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی منصوری کارشناس رسانه گلستان در گفتگو با گلستان ما در سالروز حماسه حضور مردمی ۱۸ آذر با اشاره به اینکه سیر تاریخی زندگی بشر شاهد امواج شدید سیاسی، اجتماعی و مذهبی بوده است، اظهار داشت: نتیجه این پیامدها به نوع عمل، جنبه های اجتماعی این جامعه بستگی دارد.

وی افزود: همچنین سنت های الهی مطابق میل و عملکرد افراد جامعه در مواجهه با این اتفاقات بود که ادامه شادی یا ناراحتی مستقیماً منوط به پذیرش آگاهانه یا ناآگاهانه مردم بود.

مدیر مسئول نشریه گلستان مهر تصریح کرد: به عنوان مثال حضور و ظهور پیامبران الهی در طول تاریخ بر اساس هدایت بشر و تغییر زندگی در مسیر حق و تغییر سنت های باطل و تحول در زندگی بشر. ; آنها برای درهم شکستن حیات طیبه با واکنش مستکبران و دروغگویان مواجه شدند و فراعنه در طول تاریخ توانسته اند از ناآگاهی مردم در عرصه های جنگ نرم و جنگ سخت برای مقابله با صالحان سوء استفاده کنند.

منصوری تصریح می کند: کشتن شخص پیامبران الهی در رویارویی مستقیم با جبهه حق یکی از گزینه های استکبار است.

وی گفت: شاهد تاریخی برای این مدعی وجود 27 48 سلسله لشکرکشی های دفاعی پیامبر اسلام همراه با مسلمانان مدینه علیه مشرکان و دشمنان و یهودیان اطراف مدینه است به طوری که قیام ابزار اصلی بوده است. دشمن در طول تاریخ برای تحریف چهره حقیقت.


*از ویژگی های اصلی فتنه، اختلاط حق و باطل با هم است

عضو اندیشکده بسیج رسانه گلستان با اشاره به اینکه توطئه ها و قیام های داخلی و خارجی روش پیشینیان برای نابودی انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی بوده است، افزود: پایان هایی که به گفته معلم وارسته امیرالمومنین -مؤمنان علی بن ابیطالب (ع) مانند شتر لجام گسیخته جامعه هستند. را لگدمال می‌کند و از ویژگی های آن در کلام امام آن است: «إِنَّ الْفِتَنَ إِذَا أَقْبَلَتْ شَبَّهَتْ وَ إِذَا أَدْبَرَتْ نَبَّهَتْ یُنْکَرْنَ مُقْبِلَاتٍ وَ یُعْرَفْنَ مُدْبِرَاتٍ »آنگاه که فتنه ‌ ها روی آورند ، حقّ و باطل درهم آمیزند و شبهه و سردرگمی ایجاد کند и هنگامی که پشت کنند، شناخته می شوند.

منصوری تصریح کرد: از این رو طراحان عصیان با آگاهی کامل از گزینه های موجود برای رسیدن به هدف، ظاهری جدید به اشکال مختلف دارند، گاه با ایجاد رعب و وحشت و کشتار مردم سعی در مقابله دارند و در مواقعی از قدرت استفاده می کنند. اقوام و در موقعیت های دیگر از ظرفیت و گرایش های مذهبی استفاده می کنند و زمانی دیگر از غفلت از خواص نزدیک بینی و در موارد دیگر با استفاده از جنگ ترکیبی و شناختی وارد میدان نبرد می شوند تا جبهه حق را بشکنند.

وی گفت: دشمن در اغتشاشات سال 1387 از بی توجهی و رفتار سکولار مردم استفاده کرد و موفق شد با راه اندازی خشونت خیابانی نظام جمهوری اسلامی ایران را براندازد.

این کارشناس رسانه یکی از ویژگی های اصلی طغیان را آمیختن حق و باطل با یکدیگر عنوان کرد و افزود: قیام در مردم نسبت به درستی و درستی راه تردید ایجاد می کند به طوری که می تواند در امور جاری کشور اختلال ایجاد کند. باعث شکست شود.


آتش فتنه با مواضع خواص کوته فکر شعله ور شد

منصوری با بیان اینکه کلیدواژه معترضان و اغتشاشگران در اغتشاش 1387 وارد جنگ شناختی با قانون تقلب در انتخابات شده بود، گفت: با فرض اینکه املاک غیر هوشمند جزء نیروهای دشمن نبودند، اما مواضع سیاسی آنها باعث شورش و شورش شد. دشمن موفق شد آنها را در میدان قیام نگه دارد و به فرموده مقام معظم رهبری «سران قیام کسانی بودند که توسط دشمن به وسط صحنه رانده شدند. البته گناه کردند. نباید بازیچه دشمن شد. او باید بلافاصله موضوع را درک کند. اگر در ابتدا بی دقتی کرد، وقتی در میانه کار متوجه شد، فوراً راهش را عوض کند. خوب، نکردند.”

وی ادامه داد: 8 ماه بحران ناشی از سلطه نادرست سران معاند، کشور را با بحران جدی مواجه کرد و بیشترین اهانت به ارزش های دینی و نهادهای تاثیرگذار انقلابی و استقلال سیاسی و اجتماعی به نظام حقوقی وارد شد. آتش افروزان در میدان بودند.

مدیرمسئول مجله گلستان مهر تصریح کرد: اقتصاد مردم، حوادث روز در زندگی مردم، امنیت روانی و اجتماعی مردم، روند کنونی کشور و زندگی سیاسی در صحنه بین المللی با چالش های جدی مواجه است.

منصوری گفت: مردم همه سختی ها را تحمل کرده و منتظر برخورد قانونی با سران شورشیان و سران مزاحم بوده اند و از سوی دیگر تلاش نهادهای قانونی برای رفع شبهه و توصیه دلسوزانه رهبری برای هدف قرار دادن علل شورش و روشنگری دلسوزان نظام متأسفانه موفق نشد.» ناظران کور مفید باشند.

وی تصریح کرد: مردم در یک حرکت خودجوش توام با تیزهوشی انقلابی توانستند طومار 18 آذر را تحریف کنند.


در 17 آذر رهبری مردم گرگان برای خنثی کردن توطئه شورشیان

این کارشناس رسانه گفت: مردم فهیم در 18 آذر 1397 با حضوری آگاهانه و مقتدرانه با آرمان های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای تجدید بیعت کردند و حماسه ای جاودانه و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب ثبت کردند. .

منصوری تصریح کرد: ملت با درک درست و هوشیاری نسبت به مشکلات کنونی اقدام متعهدانه، بصیرت و غیورانه ای از خود نشان دادند که به فرموده مقام معظم رهبری: اگر صدها بار به برکت هوشیاری تقدیم شود، این ملت حماسه‌ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت؛ محاسباتی که با همکاری و برنامه‌ریزی چند اقلیت در درون از روی کینه توزی شکل گرفت. بار دیگر امت اسلامی عاقلانه و دشمنان عمل کردند. سیستم ناامید شد.»

وی تاکید کرد: رهبری مردم گرگان در مقابله با توطئه دشمنان و یاغیان در 17 دی ماه 88; او در خنثی کردن توطئه های دشمنان انقلاب، درایت مردم را نشان داد.

منصوری گفت: حماسه پرشور مردم گرگان برگ زرینی از افتخارات دارالمومنین را به ثبت رساند و بهترین نمونه عینی بصیرت مردم استان گلستان حضور انقلابی آنان در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی بود. و یک نه بزرگ به شورشیان 1401.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید