تاج 8 سال است که در فدراسیون فوتبال حضور دارد و حضورش در انتخابات ضروری نیست!


ساعت: 08:17
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886573

سرمربی سابق قطعا نمی تواند تغییرات زیادی در فوتبال ایجاد کند.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس گفت: مهدی تاج 8 سال است که در راس فدراسیون فوتبال بوده و اکنون قطعا نمی تواند تغییر خاصی در مسیر فوتبال ایجاد کند.

محمدرضا زادمهر معاون اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا درباره شایعه سوء تفاهم بین یحیی گل محمدی و رضا درویش اظهار داشت: امیدوارم این خبری که شنیده شد صحت نداشته باشد و در حال بررسی هستیم. موضوع خوش بینانه همه در قبال پرسپولیس با این تعداد هوادار مسئول هستند و باید در مقابل هم بایستند تا این تیم سربلند شود.

وی در ادامه گفت: در سایه برنامه ریزی صلح می توان به هدف گذاری و موفقیت دست یافت. معتقدم گل محمدی با 2 قهرمانی لیگ و سابقه مقام دومی در لیگ قهرمانان آسیا خودش را ثابت کرده و امتحانش را پس داده است. او تا کنون راه درازی را پیموده است.


* افراد تاثیرگذار باید به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شوند

زادمهر درباره کامل نشدن پازل هیات مدیره باشگاه گفت: اگر ترکیب هیات مدیره تکمیل شود قطعا برای باشگاه بهتر خواهد بود اما افرادی که همسو با تیم مدیریتی هستند باید باشند. به کلوپ و سیاست کلان باشگاه اضافه شد. اگر آن عضو در موفقیت باشگاه مفید و تاثیرگذار نیست، اگر عضوی را اضافه نکنید، بهتر از اضافه کردن آن باشد.

وی درباره انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هرکس تجربه مدیریتی در عرصه فوتبال داشته باشد، در همان مرحله مدیریت آن را اعمال کرده و قضاوتش برای مردم است. در آن سال ها افرادی مثل محسن صفایی فراهانی یا محمد دادکان و داریوش مصطفوی در فدراسیون فوتبال خدمت می کردند که حالا دیگر خبری از آنها نیست.


* حضور افرادی که قبلا در فدراسیون بودند در انتخابات ضروری نیست

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: شاید این افراد دیگر برنامه یا نوآوری خاصی برای اصلاح وضعیت فعلی فوتبال نداشته باشند یا شاید از آنها خواسته نشده است. با این حال، مردم تأثیر آنها را دیده اند و آنها را قضاوت کرده اند.

وی در این خصوص اذعان داشت: افرادی که قبلا در فوتبال بودند و کار خاصی انجام ندادند نیازی به حضور در انتخابات ندارند. مهدی تاج 8 سال مسئولیت را برعهده دارد. او مطمئناً نمی تواند تغییری ملموس در مسیر فوتبال ایجاد کند و اتفاقاً تمام انرژی اش صرف حل بحران های خودش و جلب رضایت حریفان بیشمارش می شود.

زادمهر در خصوص اینکه افراد زیادی رد صلاحیت شدند، گفت: باید دید ساختار ورزش و فدراسیون چگونه است و از دانش و تجربه مدیرانی که به میدان انتخابات نیامده اند استقبال می کند. خیلی ها دوست ندارند به آنها بی احترامی شود، این ساختار فدراسیون است که باید حرمت رئیس و اعضای آن را حفظ کند.


* رئیس بعدی فوتبال باید به قرارداد اسکوچیچ پایبند باشد

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال پس از انتخاب رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد: خیلی بد است؛ این اتفاق بسیار بد است. کوچه ها و میدان هایمان را به نام او گذاشته ایم، اما رفتارمان به جوانمردی او نیست. اخراج اسکوچیچ که ما را در بدترین شرایط به جام جهانی رساند، عادلانه نخواهد بود.

وی در این خصوص تاکید کرد: اگر سرمربی با فدراسیون قرارداد دارد، رئیس بعدی باید به آن احترام بگذارد و به آن پایبند باشد. انتخاب سرمربی باید توسط کمیته ای به نام مربیان انجام شود نه کمیته فنی. کمیته فنی فقط نقش مشورتی با رئیس فدراسیون دارد. او تصمیم نمی گیرد

زادمهر خاطرنشان کرد: کمیته مربیان باید از سرمربی حمایت کند و با کار کارشناسی به وظایف او عمل کند. اعضای کمیته مربیان باید مورد قبول جامعه و خود فوتبال باشند و از تجربیات مربیان بهره ببرند. کامینا بنی یک دست یاری است، موقعیت او را نباید اشتباه گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید