تارامی و دوستانش به دنبال یک ماشین لوکس برای پاداش کوهنوردی هستند

تارامی و دوستانش به دنبال یک ماشین لوکس برای پاداش کوهنوردی هستند

پس از دیدار مقابل لبنان که با پیروزی دراماتیک شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید، برای اولین بار شاهد اعتراض دسته جمعی تیم ملی به شرایط آنها بودیم، چرا که آنها با یک اقدام دسته جمعی به نحوه آماده سازی و حمایت از تیم اعتراض کردند. و همچنین عدم دریافت پاداش.

چند هفته بعد از این اعتراض ملی پوشان، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد در دور دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی مقابل عراق به پیروزی برسد و با شرایطی در ورزشگاه آزادی که برخلاف دوره های قبل، در آنجا جواز حضور در قطر را بگیرد. خبری از حضور رئیس جمهور در ورزشگاه نبود ورزشگاه نبود. اما حضور چهره هایی چون معاون مخبر رئیس جمهور، چمران رئیس شورای شهر تهران و حمید سجادی وزیر ورزش در کنار عزیزی خادم، تیم ملی را امیدوار کرد که پاداش قابل توجهی برای صعود به جام جهانی داشته باشد. جام جهانی. این سوالی بود که در پایان بازی با مصاحبه انتقادی مهدی طارمی به آن اشاره شد و او از مسئولان خواست به کار تیم ملی توجه ویژه ای داشته باشند و جایزه ویژه ای برای رتبه بندی در جام جهانی در نظر بگیرند.

اما اتفاقاتی که در ماه های بعد پیرامون فدراسیون فوتبال رخ داد و منجر به برکناری عزیزی خادم و چند تن از اعضای هیات مدیره این فدراسیون شد، در نظر گرفتن پاداش ارتقاء در مقابل این بزرگان امری پیش پا افتاده بود. مشکلات فوتبال ایران و به تعویق افتاد.

یکی از خواسته های بازیکنان تیم ملی برای تعیین جایزه رنکینگ جام جهانی، کسب مجوز برای ورود وسایل نقلیه به کشور بود و اکنون در فاصله کمتر از دو ماه به جام جهانی، پس از مشخص شدن تکلیف فوتبال برای جبران زحمات ملی پوشان، گزینه مشابه دیگری از سوی مدیریت کشور به فدراسیون پیشنهاد می شود که در حال بررسی است و در اختیار هر یک از تیم های ملی “چهره جدید سانتافه 2018” قرار می گیرد تا در جام جهانی پیشروی کنند. خودرویی که در حال حاضر سه تا چهار میلیارد تومان قیمت دارد.

البته این تنها پاداش صعود به جام جهانی 2022 قطر است و برای موفقیت در این مسابقات جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است که می تواند مشوق های مالی و روانی خوبی برای شاگردان کی روش در قطر ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید