تاسف فراوان برای کاپیتان پرسپولیس در روز جدید

حیف بزرگ برای کاپیتان پرسپولیس

پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن یک دربی کسل کننده و کسب تنها یک امتیاز، از پس تیم تازه پرورش یافته برنیامد و هواداران با نتیجه 2 بر 2 متوقف شدند. از دست دادن 4 امتیاز در 2 بازی باعث شد قهرمان 5 دوره اخیر لیگ برتر کمی از بالای جدول فاصله بگیرد. قرمزها در این دیدار موقعیت های زیادی را از دست دادند و البته یک گل هم دریافت کردند. اتفاقی که بازیکنان پرسپولیس حسرت آن را می خورند. پس از پایان بازی با هواداران فرصتی دست داد تا با امید آلیشیا کاپیتان پرسپولیس در این دیدار گفتگویی داشته باشیم که در ادامه می خوانید.

بعد از تساوی در دربی مقابل هواداران 2 امتیاز مهم را از دست دادی. نظر شما در مورد بازی چیست؟

فکر می کنم نمایش خوبی داشتیم و بهتر از بازی مقابل استقلال بازی کردیم. موقعیت های زیادی داشتیم اما به دلیل بی دقتی و بدشانسی توپ های ما تبدیل به گل نشد. تیمی که گل نخورد در فوتبال جریمه می شود و این قانون نانوشته فوتبال است. باید در زدن ضربات آخر خیلی بهتر کار کنیم و تساوی مقابل هواداران را در دیدار بعدی جبران کنیم. تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که واقعا شرمنده هواداران بودیم. من به عنوان کاپیتان پرسپولیس وظیفه خود می دانم که از هوادارانمان عذرخواهی کنم. امیدوارم بتوانیم در مسابقات آینده بهتر کار کنیم و با توجه به توانایی هایمان گلزنی کنیم.

آینده پرسپولیس را چطور می بینید؟

خب ما با بالای جدول تفاوت چندانی نداریم. باید بیشتر کار کنیم، بیشتر کار کنیم و بتوانیم با رفع نقاط ضعفمان در مسابقات بعدی پیروز شویم. از دست دادن 2 امتیاز در یک بازی خانگی نتیجه خوبی نیست، اما می توانیم آن را جبران کنیم و به اوج برسیم.

گلی که مهاجم حریف با دست بزند چطور؟

واقعیت این است که این صحنه به قدری سریع اتفاق افتاد که من در جریان بازی متوجه آن نشدم اما بعد از بازی دیدم که گل کاملا مردود شد و مهاجم حریف با دست به توپ ضربه زد. کارشناسان قاضی نیز در این باره اظهار نظر کردند و گفتند داور اشتباه کرده است. ما نمی دانیم برای آوردن VER به ایران چه اتفاقی باید بیفتد. در تمام دنیا مردم از تکنولوژی استفاده می کنند و سعی می کنند اشتباهات داوری را به حداقل برسانند اما متاسفانه هنوز نمی توانیم از این امکانات در فوتبال خود استفاده کنیم. از کارکنان می خواهیم VER را بیاورند تا حقوق تیم ضایع نشود. الان هم هر چه از اشتباه داور بگوییم تغییری در نتیجه بازی ایجاد نمی شود.

یکی از مسئولان اعلام کرد در این فصل خبری از VER نخواهد بود و منتظر ورود آن به ایران نباشید.

نمیدانم چه بگویم. این قضیه مثل حضور هواداران در ورزشگاه است. زمانی که سال گذشته همه کشورهای دنیا مجوز حضور هواداران در ورزشگاه ها را صادر کردند و دیدیم در همه ورزشگاه ها افرادی که در کشور ما نشسته بودند اجازه حضور هواداران در ورزشگاه ها را نمی دادند. حالا که تاج در اروپا خیلی کوچک شده و فقط حضور هواداران در برخی کشورها محدود شده است، مسئولان فوتبال کشور می گویند که هواداران به خاطر تاج به ورزشگاه نیایند و به سادگی باید از مهمترین چیز محروم شویم. . قدرت متحرک فکر می کنم آنها به دنبال بهانه ای هستند که هواداران را در ورزشگاه ها راه ندهند.

جالب اینجاست که ستاد مرکزی کرونا با حضور هواداران در ورزشگاه ها موافقت کرد اما اعلام شد که فدراسیون فوتبال مجوز نهایی را صادر نکرده است.

فقط می توانم بگویم که خیلی عقب هستیم. متأسفانه نه فقط در فوتبال، در خیلی چیزها.

دیدگاهتان را بنویسید