رفتن این ستاره از پرسپولیس تاسف بزرگی برای گل محمدی است

رفتن این ستاره از پرسپولیس تاسف بزرگی برای گل محمدی است

دیدار هیجانی پرسپولیس و سپاهان اصفهان با اخراج مهاجم برزیلی تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان خوزه مورایس به پایان رسید.

همان عملکرد ضعیف لئاندرو پریرا و درخشش شهریار مغانلو باز هم فیل یحیی گل محمدی را به یاد هند انداخت و به نزدیکانش گفت: هنوز در تعجبم که پرسپولیس و مدیران سابقش چطور شهریار مغانلو را از دست دادند؟

شهریار مقانلو در میانه های لیگ بیستم از سانتا کلارای پرتغال به پرسپولیس پیوست و موفق شد گل های مهمی برای تیم جدیدش در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر به ثمر برساند. باشگاه پرسپولیس بعد از پایان فصل نامه ای به باشگاه پرتغالی برای به خدمت گرفتن دائمی شهریار مقانلو ارسال کرد و سانتاکلارا هم پیشنهاد مالی داد اما پرسپولیس جواب نداد!

مدیران باشگاه پرتغالی احساس کردند که باشگاه پرسپولیس دیگر نیازی به شهریار مقانلو ندارد. مبلغ درخواستی باشگاه پرتغالی شایعه شده بود که زیاد است اما پرسپولیس حتی مذاکرات را برای دریافت تخفیف ادامه نداد. نکته جالب اینکه یکی از مدیران وقت باشگاه پرسپولیس در مذاکره حضوری با شهریار مقانلو به این بازیکن گفت که اگر خواستی دوباره پیراهن قرمز را بپوشی برو و رضایت نامه اش را بگیر!

این صحبت ها واکنش منفی شهریار موگانلو را به همراه داشت و باشگاه پرتغالی مذاکره با یک تیم ایرانی دیگر را آغاز کرد. باشگاه سانتا کلارا محمد محبی را می خواست و محمد محبی هم می خواست سپاهان را ترک کند و به فوتبال اروپا برود. آنها حتی حاضر بودند در صورت اضافه شدن محمد به آنها، هزینه آزادی او را نیز بپردازند. باشگاه سپاهان هم متوجه شد شهریار مقانلو با باشگاه سانتا کلارا قرارداد دارد و به صورت قرضی به پرسپولیس آمده است.

پرتغالی ها پیشنهاد تعویض محبی و شهریار را دادند و محبی هم قصد جدایی داشت و …

شهریار مقانلو به سپاهان رفت و تمام پست های پرسپولیس را از صفحه شخصی خود حذف کرد تا هواداران سرخ را عصبانی کند. شاید حالا یحیی گل محمدی با دیدن بازی فوق العاده شهریار مقانلو مقابل پرسپولیس و عملکرد ضعیف لئاندرو پریرا حق داشته باشد حسرت قدیمی خود را دوباره زنده کند.

یحیی اگر شهریار را نگه می داشت نه تنها این بازی بلکه قهرمانی لیگ بیست و یکم را هم نمی باخت!

دیدگاهتان را بنویسید