تالاب سرخرود پناهگاهی برای مهاجرت پرندگان است


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814933

شما به زیستگاه تمامی گونه های پرندگان در مازندران دعوتید.

اگر به سرخرود مازندران سفر کنید، منظره بی نظیر تالاب بین المللی سرخرود جلوی چشمانتان می آید؛ زندگی پرندگان مهاجر، پرواز گروهی از قوهای سفید و تماشای شنای اردک ها و اردک ها در آب تالاب، حس متفاوتی را در شما ایجاد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، تالاب سررود مازندران یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان محمودآباد در نزدیکی دریای خزر است. این تالاب بین المللی در سراسر منطقه شناخته شده است و بهترین زیستگاه و پناهگاه پرندگان مهاجر است.

اگر به سرخرود مازندران سفر کنید، منظره بی نظیر تالاب بین المللی سرخرود جلوی چشمانتان می آید؛ زندگی پرندگان مهاجر در حال پرواز با گروهی از قوهای سفید و تماشای شنای اردک ها و اردک ها در آب تالاب حس دیگری را در شما ایجاد می کند! این جاذبه ها در نوع خود بی نظیر هستند و سالانه هزاران گردشگر را از سراسر ایران به خود جذب می کنند.

سفر به مناطق شمالی کشور در فصل بهار و تابستان بسیار پرطرفدار است. بیشتر مردم ترجیح می دهند تعطیلات تابستانی خود را در کنار دریای خزر سپری کنند و از طبیعت لذت ببرند. چشم انداز تالاب سرخرود مازندران در فصل پاییز و زمستان جذابیت دیگری دارد. این منطقه زیستگاه پرندگان مهاجر به خصوص در سرمای زمستان است. پرندگان از کیلومترها به کشورهای اروپایی به سمت آب و هوای دلپذیرتر مهاجرت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید