تامین درآمد پایدار برای شهرداری بوینور با فروش ملک / «بوینور زیبا»; شعار شهرداری در سال 1401


ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819705

در جلسه رسمی شورای شهرداری بوینور که با حضور اعضای شورای شهر و شهرداری بوینور برگزار شد، بر تامین درآمدهای پایدار برای شهرداری بوینور در سال جاری تاکید شد که فروش واقعی املاک یکی از این موسسه خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرترک، جواد حمیدی شهردار بوینورد گفت: در سال 1400 وام مصوب شهرداری بوینور 420 میلیارد تن بود که 92 درصد از کل وام مصوب شامل 386 میلیارد تن تامین و اجرا شد.

حمیدی گفت: سال گذشته 388 میلیارد تن از این وام مصوب به صورت نقدی (با احتساب عوارض) و 81 میلیارد و 700 میلیون تن به صورت نقدی (با احتساب فروش ملک) تامین شده است.

وی خاطرنشان کرد: 30 درصد وام شهرداری بوینور در سال 1400 از محل فروش املاک به این موسسه محقق شد.

شهردار بوینور همچنین به برنامه های شهرداری بوینور در پایان سال 1400 برای استقبال از نوروز اشاره کرد و در این رابطه گفت: شهرداری بوینور بیش از 12.5 میلیارد تن برای زیباسازی بهار 1401 برای زیباسازی شهرک هزینه کرده است. بوینور.

وی گفت: خرید گل و گیاه و کاشت آن در معابر و فضاهای سبز شهر، استقرار فرش های رنگی در شهربازی، ایجاد 40 مخزن جمع آوری زباله در راهروها، جابجایی محله ها در سه منطقه از شهر، رنگ آمیزی و مرمت و بازسازی محوطه سطح بر روی برخی معابر، خرید و نصب تابلوهای راهنما در بلوارهای سطح شهر به منظور کاهش تصادفات شهری از جمله اقدامات این نهاد برای استقبال از سال جدید بود.

حمیدی افزود: شهرداری بوینورد در سال 1401 هدف گذاری برای تامین درآمد پایدار برای این موسسه را در دستور کار قرار داده است که فروش اموال در اختیار این موسسه از جمله اقدامات تامین درآمد پایدار خواهد بود.

در این جلسه یزدانی نایب رئیس شورای شهر بوینور نیز گفت: شهرداری بوینور اقداماتی را برای زیباسازی شهر بجنور انجام داده و به استقبال نوروز 1401 رفته است که البته بیشتر این اقدامات مرکز شهر بوده است.

یزدانی بیان کرد: این در حالی بود که اهالی شهرک های اقماری و حومه شهر بوینور از نبود تدابیری برای زیباسازی شهرها در این مناطق گلایه داشتند.

نایب رئیس شورای شهرداری بوینور با بیان اینکه کمبود اعتبارات دلیل اصلی این وضعیت است، درخواست کرد: شهرداری بوینور امسال نیازهای شهری را در محدوده شهرک های اقماری و حاشیه شهر بوینور در دستور کار قرار دهد.

جمشید عین بیگی رئیس شورای شهر بوینورد نیز در این نشست گفت: رویکرد اصلی شهرداری بوینورد در سال 1401 تامین و تحقق درآمد پایدار برای این نهاد بود.

عین بیگی اعلام کرد: شعار سال 1401 شهرداری بجنورد زیباست و مردم در این شهر شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

رئیس شورای شهر بوینور همچنین گفت: در سال 1401 شهرداری بوینور اقدامات فرهنگی خوبی برای تحقق منویات رهبری در شهرک بوینور برگزار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید