تاکید عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران بر پایداری و بهبود مستمر خدمات فناوری اطلاعات و شبکه بانکی در ایام نوروز


ساعت: 23:15
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817713

عضو هیئت عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از گروه شرکت ها و خدمات انفورماتیک سداد بر پایداری و بهبود مستمر فناوری اطلاعات و خدمات بانکی در ایام نوروز تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا مهجار با حضور در واحد عملیات، مرکز مانیتورینگ و همچنین مرکز تماس و مشتریان ضمن خیرمقدم به سال نو و آرزوی سلامتی برای همکاران فناوری اطلاعات، بهبود مستمر و با کیفیت خدمت به هموطنان عزیز بخصوص در ایام نوروز.

این بازدیدها با شرکت پارس فناوری سداد در زمینه مرکز تماس زیرساخت های نوین بانکی و سامانه های اطلاعات بانکی آغاز شد و در ادامه از مرکز نظارت و امنیت، سامانه های بانکی و تسویه حساب و همچنین مشتریان شرکت داده پردازی سداد بازدید شد.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در این بازدید در گفتگو با مدیران بر افزایش تعداد کارکنان کشیک به منظور افزایش رضایتمندی و پاسخگویی بهینه مشتریان بانک تاکید کرد.

بر اساس گزارش ها در ایام نوروز به طور میانگین روزانه بیش از 2500 تماس ثبت و پاسخ داده می شود.

مهیار همچنین در بازدید از زیرساخت های زیرساخت های بانکی کور و سوئیچ پذیر، از مرکز داده بانک و شرکت خدمات فناوری اطلاعات بازدید کرد و بر تلاش مضاعف برای پایداری خدمات با وجود حجم بسیار زیاد تراکنش ها نسبت به سال های گذشته و مطابق با مدل تاکید کرد. رفتار و نیازهای مشتریان بانک

بر اساس آمارهای موجود تا تاریخ 28 اسفند 1392 بالغ بر 100 میلیون تراکنش در بانک ملی ایران به ثبت رسیده است که بیشترین سهم را نسبت به سایر بانک ها به خود اختصاص داده است.

همچنین در اولین روز فروردین ماه امسال، بانک ملی ایران میزبان بیش از 38 میلیون تراکنش حساب و کارت از طریق دستگاه های الکترونیکی بود که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.

از نظر آمار تراکنش‌های سیستمی مطمئن، بر اساس چرخه زمانی تعیین‌شده، بیش از ۱۰ میلیون حواله در اول و دوم فروردین ماه انجام شده است.

آخرین بازدید قائم مقام بانک ملی ایران از شرکت پرداخت الکترونیک سداد بود. مرکز پرداخت شرکت پرداخت در ایام تعطیلات نوروزی در چهار شیفت کاری و با بیش از 60 همکار پاسخگوی گیرندگان و مشتریان بانک است که روزانه بیش از 2000 تماس با میانگین زمان انتظار کمتر از 15 ثبت کرده است. ثانیه

همچنین تعداد تراکنش های پرداختی در پایانه های این شرکت بیش از 10 هزار تراکنش در دقیقه است که نشان از ثبات مناسب خدمات در ایام نوروز دارد.

گزارش‌های مربوط به اختلال در مرکز تماس و مانیتورینگ شرکت عمدتاً مربوط به مناطقی است که در آن‌ها قطعی برق و عدم پوشش شبکه تلفن همراه یا اینترنت هنگام اتصال دستگاه‌های کارتخوان به مصرف‌کنندگان وجود داشته است.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در پایان ابراز امیدواری کرد در سال جدید با تقویت همدلی و هم افزایی همکاران در بخش های مختلف بانک، از ظرفیت نیروی انسانی و مجموعه های دانش بنیان منطبق با دستورات مقام معظم رهبری سالی پر از سلامتی و پر از مهر و برکت در بانک ملی ایران.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید