تاکید مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت توجه به رعایت انضباط مالی و مدیریت بهینه منابع و مصارف در شعب



به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همایش که با حضور اعضای هیأت مدیره، اعضای هیأت اجرایی، معاونین، روسای ادارات کل، روسای ادارات امور 5 شعبه تهران، شعب مستقل برگزار شد. ، شعب و شعب ویژه تهران در ابتدا ضمن تسلیت شهادت جانگداز سرور حضرت فاطمه زهرا (س) بر اقدامات بانک مبنی بر رعایت قوانین و مقررات و چارچوب های قانونی تاکید کردند و در ادامه بر حساسیت و تمرکز بیشتر کارکنان در امور مالی تاکید کردند. انضباط و مدیریت دارایی ها و بدهی ها در شعب.

دکتر ابوالفضل نجارزاده ضمن قدردانی از هم افزایی و نقش آفرینی شعب، واحدها و ادارات شعب استان ها که در تحقق اهداف عملیاتی بانک موثر هستند، به موانع و مشکلات موجود اشاره و مهمترین موارد جدید را برشمرد. وی راهبردها، سیاست ها و اهداف بانک را در سال جدید تشریح کرد.

وی نظارت موثر و مستمر بر هزینه ها را یکی از عوامل اصلی رفع نارضایتی ها دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و راهکارهای بانک در سه ماهه پایانی سال از همکاران منطقه تهران خواست تا دوبرابر کنند. تلاش همراه با طرح

دکتر نجارزاده در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه شتاب دهی منطقه تهران در تمامی بخش ها زمینه حرکت و شتاب را در تمامی بانک ها فراهم می کند، افزود: با اراده و تلاش همکاران و همچنین ابزارهای لازم در سال گذشته سه ماه در سال برای دستیابی به اهداف، بانک باید گام های قاطع تری برای تحقق رویدادهای مهم در بانک بردارد.

وی با بیان اینکه کار شبکه ارزی بانک باید تقویت شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بورس ملی راهنما و راهنمای ارز کشور است باید با برنامه ریزی های عملیاتی از این فرصت استفاده کافی کرد.

در بخشی دیگر از این همایش دکتر نجارزاده به بازاریابی نوین اشاره کرد و گفت: با استفاده از ابزارهای جدید و تغییر نگاه به بازاریابی می توان تغییرات و تحولات بزرگی را در بانک ایجاد کرد.

همچنین در ادامه این همایش، مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات همکاران از سراسر کشور در حوزه های مختلف این بانک هستیم، موضوعات مختلف مرتبط با این بانک را تشریح و مورد بحث و بررسی قرار داد. امور بانکی .

مدیرعامل بانک ملی ایران، نیاز به موفقیت و دستاوردهای جدید در نظام بانکداری جهانی امروز را ایجاد محصولات و خدمات منحصر به فرد و نوآورانه و به دنبال آن تقویت فضای بازاریابی و رقابتی عنوان کرد و گفت: در ماه های آتی بیشتر خواهد شد. موفقیت بزرگ بانک، ابزارهای لازم را آماده کرده و در اختیار همکاران شعبه قرار خواهیم داد.

دکتر نجارزاده به موضوع جانشینی اشاره کرد و گفت: بحث شایسته سالاری، تداوم و جوانی در بانک بسیار مهم است و انتصاب و انتخاب مدیران باید بر اساس تجربه و توان فردی باشد.

وی در ادامه بر دانش بالای مدیران تاکید کرد و گفت: افزایش سهم بانک در شاخص های نظام بانکی امری مهم است و باید با برنامه ریزی و اجرای برنامه تفصیلی به رشد کارشناسان در حوزه نظام بانکی کمک کرد. بانک.”

وی خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت نقدینگی نیازمند تلاش همه ارکان بانک است و با توجه به اهمیت نیروی انسانی، همکاران باید حداکثر تلاش و کوشش را برای ارائه خدمات مناسب تر و دستیابی به اهداف به کار گیرند.

دکتر نجارزاده در پایان سخنان خود تصریح کرد: از همه همکاران انتظار داریم با تلاش مستمر خود بیشتر بر اساس برنامه ها و نقشه راه موجود حرکت کنند تا با موفقیت به اهداف و سیاست های ابلاغی دست یابیم.

همچنین وضعیت ارز، پشتیبانی نیروی انسانی، برنامه ریزی، جذب منابع، حفظ مشتری، سیستم مدیریت مشتری، حسن نیت و صمیمیت با مشتری از دیگر موضوعات سخنرانی دکتر نجارزاده در این همایش بود.

در ادامه این مراسم حسن مونسان از اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه منطقه تهران تقریبا نیمی از منابع بانک را در اختیار دارد، گفت: سه ماه آینده روزها و ماه های طلایی و ویژه برای بانک ملی خواهد بود. بانک .

وی انتقال تجربیات شعب و ادارات موفق به سایر واحدها در حوزه بسیج منابع را ضروری و ضروری دانست و افزود: ادارات کل استان، بخشداری و امور شعب در ایام پایانی سال وظایف و وظایف سنگینی دارند و می توانند خوب انجام بده برای جذب منابع بیشتر با مشتریان ارتباط صمیمی و مستمر ایجاد کنید، تمام تلاش خود را بکار بگیرید.

یکی از اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم افزایش سهم این بانک در بازار رقابتی موجود گفت: اهمیت جذب سپرده های جدید یکی از اولویت های بانک است و از این رو اهمیت دارد. برای خدمت رسانی به مشتریان

وی جذب منابع جدید را یکی از اولویت های مهم بانک دانست و تصریح کرد: برنامه بازدید و دیدار با مشتریان ویژه شعب تهران در معاونت شعبه داریم که انتظار داریم همه مدیران برای تحقق این مهم مدنظر داشته باشند. اهداف بانک

در ادامه این همایش مونسان کنترل هزینه ها را از دیگر ارکان موفقیت در بانک دانست و بر لزوم توجه بیشتر و ایجاد جلسات مستمر و مستمر با مشتریان اعتباری ویژه برای کمک به بانک در بسیج منابع از جمله و همچنین تاکید کرد. هم افزایی و همگرایی تمامی شعب برای بهبود وضعیت نقدینگی تاکید بانک.

وی با بیان اینکه رعایت اصول مذاکره در گفتگو با مشتریان اعتباری مهم است، گفت: رویکرد ما در بازاریابی استفاده از ابزارهای مالی و خدمات بانکی است.

مونسان همچنین خواستار ارائه گواهی سپرده ویژه، سرعت عمل در تصمیم گیری، همکاری با صندوق های درآمد ثابت، تولید محصولات مبتنی بر فرآوری برف و همچنین منطقی سازی و ساده سازی مقررات شد.

در بخشی دیگر از این همایش احمد بهکار مرام، سرپرست امور شعب تهران و مستقل با اشاره به اینکه سه ماه پایانی سال روزهای سرنوشت سازی برای بانک است، گفت: این سه ماه پایانی سال برای بانک مرکزی است.

وی همچنین عملکرد شعب ارزی را مهم دانست و گفت: تقویت درآمدهای ارزی یکی از عوامل بهبود نقدینگی در بانک خواهد بود.

بهکار مرام گفت: با ریل گذاری های جدید و تدابیر اندیشیده شده در مسیر وصول مطالبات، رعایت انضباط مالی و مدیریت دارایی و بدهی در سطح شعب تهران، تا پایان سال شاهد آثار خوبی برای بهبود نقدینگی بانک ها خواهیم بود.

در این همایش که با حضور اعضای هیات مدیره و هیات عامل و جمعی از مدیران ارشد بانک برگزار شد، علی رضا جعفری رئیس اداره امور شعب شمال تهران و رضا دریان رئیس شعبه مستقل مرکزی گزارشی از عملکرد واحدهای تابعه ارائه کرد و در ادامه اظهار داشت که در خصوص مشکلات بانک به بحث و تبادل نظر پرداخته و راهکارهای خود را برای اثربخشی هر چه بیشتر برنامه های بانک ارائه کردند.

باید گفت که در این کنفرانسبانک منبه منظور جذب منابع و تصاحب سهم بازار با کارگروه و حضور در بازارهای هدف رونمایی شد.

لازم به ذکر است در ادامه این همایش کارگروهی با حضور اعضای کمپین بانک من برگزار شد که در این کارگروه اعضای حاضر به تشریح، ارائه مشکلات و بررسی مسائل مربوط به بانکداری پرداختند. امور و صف و ستاد و پاسخگوی سوالات حاضرین.