تاییدات اولین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در حوزه زنان پیگیری می شود


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: 1401/04/19
کد خبر: 1882074

هزالی گفت: مصوبات اولین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در حوزه زنان پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقانسیه هزالی امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با ابراز خرسندی از حضور در این استان مرزی و برخورد نزدیک با بانوان توانمند و مستعد گفت: امیدواریم گام های مثبتی برای بانوان کشور برداشته شود. استان در این سفر».

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به تمایل خود برای حضور در خراسان جنوبی در روزهای آغازین دولت سیزدهم، گفت: برنامه های فشرده کاری در مرکز و همچنین سفر تا روز فرخنده عید سعید قربان لغو شد. بانوانی از استان برسیم.

وی با اشاره به اینکه پیگیر مصوبات اولین سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در حوزه زنان هستیم، ادامه داد: امیدواریم در این سفر مصوبات خوبی داشته باشیم.

خزعلی تصریح کرد: برخی از مصوبات حوزه زنان مانند بحث حمایت از اشتغال و تحصیل زنان به صورت متمرکز گرفته می شود و برخی مصوبات باید پس از سفر به استان ها و دیدار از نزدیک با بانوان و بررسی توانایی ها و مشکلات آنها به تصویب برسد. .

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: در صورتی که مصوبات ساخت و ساز پیشرفت فیزیکی 50 درصدی به بالا داشته باشد می توان برای تکمیل کار در مصوبات جدید لحاظ کرد.

هزالی گفت: ما می توانیم با مسائل و تاییدات دیگر مانند اشتغال و مهارت آموزی بانوان، حمایت از آموزش بانوان و تجهیز مدارس دخترانه برخورد کنیم و اعتبارات لازم را بگیریم و تخصیص دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید