هدف از سفر به خراسان جنوبی پیگیری مصوبات قبلی و رفع موانع است/ ساخت خط ریلی به پایان رسید


ساعت: 09:17
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1917952

آیت الله رئیسی گفت: من علاقه خاصی به مردم استان خراسان جنوبی دارم و هر نوع خدمت و کار برای مردم خوب، متدین، پاک و مخلص خراسان جنوبی را توفیق بزرگی برای دولت می دانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقآیت الله سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران گرامیداشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: با توفیقاتی که (به عنوان نماینده مجلس خبرگان رهبری) دارم اهتمام ویژه ای دارم. مردم استان خراسان جنوبی این استان فرصت های زیادی دارد که مورد توجه دولت بوده و هست.

وی افزود: در سفر اول مصوبات بر اساس نیاز استان بود و با مساعدت نماینده وکیل در استان و استاندار کارهایی پیگیری شد و با تلاش مسئولان اقدامات خوبی انجام شد. گرفته شدند.”

رئیس جمهور ادامه داد: در این سفر در تلاش هستیم تا مصوبات سفر اول را پیگیری کنیم که بخشی از آن به پایان رسیده، برخی در حال انجام است و برخی نیز در نوبت است.


ساخت راه آهن

وی گفت: پیگیر لینک ریلی و طرح انتقال آب هستیم، ریل تقریباً تکمیل است و اقدامات اولیه انجام شده و آب هم همینطور است.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: در بحث مسکن کارهای خوبی انجام شده و گزارش هایی به مردم خواهیم داشت. در شهرستان ها کار ساخت زمین و مسکن انجام می شود.

وی تاکید کرد: هر خدمت و کاری برای مردم خوب، متدین، پاک و مخلص خراسان جنوبی را توفیق بزرگی برای دولت تدبیر و امید می دانیم.

رئیس جمهور پیگیری مصوبات سفر اول و رفع موانع موجود در این زمینه را از اهداف این سفر اعلام کرد و افزود: با وجود همه کارشکنی های دشمن، مردم ایران اسلامی به راه خود ادامه خواهند داد. که توسعه و پیشرفت ایران از طریق مقاومت در برابر توطئه های دشمن است.

آیت الله رئیسی گفت: امیدواریم در این سفر بر خلاف سفر قبلی که به دلیل ویروس کرونا با مردم دیدار نکردیم، با مردم دیدار کنیم و سخنان آنها را بشنویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید