سازوکارهای لازم برای پیگیری مصوبات سفر وجود دارد

ساعت: 09:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785289

رئیس جمهور با بیان اینکه رفع برخی مسائل جزو مصوبات سفر خواهد بود، افزود: سازوکارهایی برای پیگیری مصوبات سفر وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پس از ورود به فرودگاه زنجان در تشریح هدف از سفر خود به زنجان گفت: این سفر که موفقیت آمیز محسوب می شود باید زودتر انجام می شد.

رئیس جمهور شور و شعور حسینی را که بسیار هم ارزشمند است را یکی از صفات زنجانی و مردم زنجان می داند و می افزاید:

وی گفت: نام سرداران استان زنجان که به دفاع از وطن معروف هستند در دنیا می درخشد.

آیت‌اللهی با اشاره به ظرفیت‌های استان زنجان در کشاورزی، صنعت و معدن افزود: زنجان از جمله در حوزه نیروی انسانی ظرفیتی دارد که باید از آن استفاده بهینه شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی در استان زنجان کارهای خوبی انجام شده است، ادامه داد: اما بین اقدامات انجام شده و اقداماتی که باید انجام شود فاصله وجود دارد. امیدوارم بخشی از کاستی ها در این سفر جبران شود.

وی برنامه ریزی های این سفر را تشریح کرد و تصریح کرد: با حمایت مسئولان منطقه از جمله نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس، جلساتی تشکیل و به مسائل رسیدگی و ساز و کار مشکلات فراهم می شود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه رفع برخی مشکلات جزو مصوبات سفر است، افزود: سازوکارهایی برای پیگیری مصوبات سفر وجود دارد.

رئیس جمهور با عذرخواهی از مردم زنجان که به دلیل بیماری عروق کرونر نتوانستند در این مراسم حضور یابند، گفت: هر ساله به برکت امام حسین (ع) در جمع مردم زنجان حضور داشتم که در حال حاضر این امکان وجود ندارد. “

دیدار با مردم، بازدید از صنایع و برگزاری نشست با نخبگان و همچنین شورای اداری و در نهایت نشست خبری با خبرنگاران از برنامه های سفر رئیس جمهور به زنجان است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید