تایید صلاحیت مقدماتی ویلموتس/ سقوط تاج و 2 نامزد دیگر در راه FA!


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 05/02/1401
کد خبر: 1885178

در روزی که فوتبال ایران چندین میلیارد تومان به مارک ویلموتس بدهکار است، یکی از مقصران این قرارداد ننگین به ستاد انتخاباتی فدراسیون فوتبال می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ آخرین جلسه کمیته پیش از انتخابات فدراسیون فوتبال برای بررسی صلاحیت مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال در مسیر برگزاری مجمع انتخاباتی 17 شهریورماه با مصوبه ای مهم برگزار شد.

پیش از این در حالی که بارها زمزمه محرومیت تاج در راهروهای فدراسیون به گوش می رسید و ماجرا حتی به احتمال استعلام از سوی فدراسیون جهانی و درگیری لفظی کشیده می شد، در نهایت مهدی تاج موفق شد از دست فیفا فرار کند. استعلام با نتیجه 3 بر 2 این 3 عضویت او در هیات مدیره فدراسیون نتوانست مانع از بازگشت مجدد او به میادین فوتبال شود.

تاکنون صلاحیت مهدی تاج، سید میرشاد مجدی و عزیزالله محمدی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در کمیته بدوی تایید شده و پرونده این افراد برای تایید صلاحیت نهایی به 4 دستگاه نظارتی ارسال شده است. و اخذ تاییدیه های قانونی.

امیررضا واعظ آستیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی دیگر کاندیداهایی هستند که همچنان می گویند مدارک خود را برای حضور در انتخابات تکمیل نکرده اند و البته یکی از این کاندیداها از کمیسیون مقدماتی به کمیسیون اخلاق شکایت کرده است. فدراسیون

نکته جالب اینجاست که در روزی که شک و تردیدهای زیادی در مورد به نتیجه رسیدن پرونده مارک ویلموتس و صدور حکم چند میلیارد تومانی علیه فدراسیون فوتبال ایران به وجود آمد، علیرغم ناباوری، صلاحیت یکی از دلایل اصلی این قرارداد ننگین، معروف به فاجعه Wilmotschai، تایید شد!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید