تاکنون هیچ صلاحیت نامزدی رد یا تایید نشده است/ما نباید در مورد پرونده ویلموتس پیش داوری کنیم.


ساعت: 20:24
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885428

دبیر کل اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: منتظر تصمیم دادگاه CAS در مورد پرونده ویلموتس هستیم و هنوز تصمیم گیری نشده است. پس نمی توانیم پیش داوری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر درباره مراسم قرعه کشی لیگ بیست و دوم گفت: قرعه کشی عالی بود و انشاالله تیم هایی با طرح و مدل جدید فوتبالی در لیگ ظهور کنند. قطعا قهرمانی خوبی خواهیم داشت، با توجه به اینکه در سال جام جهانی هستیم، بازیکنان تلاش می کنند عملکرد خوبی برای کمک به تیم ملی داشته باشند.

وی در مورد اینکه آیا با مجدی به سوئیس سفر می کند، گفت: نه، نمی روم و فعلا در خدمت شما هستیم. فیفا دعوت کرده و باید برای برخی موضوعات حضور داشته باشیم اما هنوز قطعی نشده است.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا در جلسه کمیته بدوی فدراسیون فوتبال با مجدی حضور داشته است یا خیر، گفت: باور کنید مجدی به هیچ وجه در جلسات کمیته بدوی حضور نداشت، زیرا دبیر کل و مدیرعامل با اعضا دو جلسه مقدماتی در کمیته داشتم که در مورد روند کار و تقویم بود.

کامرانی فر ادامه داد: با این بستگان هیچ ملاقاتی در خصوص پرونده ها نداشته ایم. آنها استقلالی هستند و مجدی که اصلا جلسه ای نداشتم، من هم دو جلسه در خصوص برنامه کاری ام داشتم. آنها در تحقیقات خود مستقل هستند و پشت درهای بسته تحقیق می کنند. هیچکس اطلاعات و آماری از این عزیزان ندارد.

وی با توجه به اینکه تاج، مجدی و عزیزمحمدی برای احراز صلاحیت اولیه تایید شدند، اظهار کرد: طبق مفاد کمیسیون بدوی رسیدگی می کند. پرونده افرادی که نیاز به بررسی بیشتر دارند در کمیته استیناف بررسی می شود. تا این لحظه نمی توان به صراحت اعلام کرد که متقاضی تایید یا رد شده است، چون مراحل بررسی هنوز کامل نشده است، پس از تکمیل می توان نظر داد. تمام مطالب ذکر شده حدس و گمان است. البته هنوز کسی تایید یا تکذیب نکرده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره نتیجه پرونده ویلموتس گفت: در این مورد فقط می توانم بگویم منتظر تصمیم دادگاه CAS هستیم. رای هنوز نیامده است، بنابراین نمی توانیم پیش داوری کنیم. تا لحظه ای که در اختیار شما هستم، هیچ نامه یا پرونده ای از این دادگاه به اتحادیه فوتبال انگلیس نرسیده است، به محض رسیدن، مطمئناً آن را از طریق رسانه های فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.

کامرانی فر در خصوص اینکه حدود دو هفته پیش اعلام کرده بود حکم این پرونده هفته آینده اعلام می شود، گفت: به همین دلیل هفته آینده که بحث پرداخت مطرح شد، گفتم. فدراسیون فوتبال برای صدور حکم مجبور شد 30 هزار فرانک سوئیس به دادگاه CAS بپردازد. این پول هفته گذشته به فیفا پرداخت شد و ما منتظر اعلام رای بودیم و همچنان مثل شما منتظریم.

وی در خصوص برنامه تمرینی تیم ملی و اینکه شنیده می شود بازی مقابل ساحل عاج نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: امروز قرارداد اولین بازی ما امضا و به طرف مقابل فرستاده شد. بازی دوم 2-3 کشور طی چند روز آینده امضا می شود، انشالله نمی توان گفت چه کسانی هستند چون هنوز قطعی نشده است. برنامه ریزی انجام شده و انشالله فیفای خوبی در پیش خواهیم داشت.

دبیر کل فدراسیون فوتبال درباره اینکه اسکوچیچ به صورت رسمی از کریم باقری برای حضور در تیم ملی دعوت کرده است، گفت: برای موفقیت تیم ملی، فدراسیون فوتبال هر برنامه ای را که سرمربی اعلام کند، انجام خواهد داد. ، اقدامات لازم در زمینه مساعدت انجام خواهد شد، موضوع حضور کریم باقری یکی از مواردی است که در حال رصد هستیم و در صورت فراهم شدن شرایط تلاش می کنیم تا مدتی تا جام جهانی او را در تیم ملی داشته باشیم.

کامرانیفر در مورد اینکه آیا حنبان به این شکل به کادر فنی تیم ملی برمی گردد، تصریح کرد: او آنالیزور است و خارج از کادر فنی کار می کند، بحث فرق می کند. باید از همه فرصت هایمان برای تیم ملی استفاده کنیم، شاید محدودیت هایی داریم اما تیم ملی در اولویت است.

وی در خصوص اضافه شدن یک مربی قوی به کادر فنی تیم ملی گفت: با توجه به اینکه سرمربی تیم ملی در فیفا قبلی یک نفر دیگر اضافه کرد و یکی از مربیان خوب است، تاکنون چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است. ، اما اگر اسکوچیچ از E کمک بخواهد، ما این کار را برای او انجام می دهیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این درخواست سرمربی بود یا کمیته فنی گفت: مسئولیت تیم ملی از نظر فنی سرمربی خواهد بود و فدراسیون فوتبال برای موفقیت ملی پوشان هر کاری بخواهد انجام می دهد. تیم

کامرانی فر در خصوص اینکه آیا جلسات کمیته فنی ادامه دارد یا خیر، گفت: باید به جایی برسیم که وقتی نظر خود را اعلام می کنیم، اجرای آن بحث شود. همه اعضای کمیته فنی بازیکنان بزرگ قدیمی و دارای تجربه زیادی بودند. به این نتیجه رسیدیم که شاید از نظر فنی سرمربی شرایط لازم را نداشته باشد اما هیات مدیره فدراسیون فوتبال همه شرایط را دید و او را ابقا کرد. فکر می کنم از این به بعد همه باید پشت تیم ملی، سرمربی و کادر فنی باشیم و برای موفقیت تیم ملی در کنار هم باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید