تا سیستم داوری درست نشود، همین طور است!


ساعت: 08:20
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907458

ما تنها تیمی هستیم که با تیم های صنعتی و دولتی رقابت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: سیستم داوری ما مشکل دارد و تا زمانی که این سیستم درست نشود وضعیت به همین منوال خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ ایوب بهتاج، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره پیشرفت این تیم گفت: هفته های اول به دلیل عدم آشنایی بود و بعد شرایط بهتر شد. با این حال امیدواریم شرایط بهتر شود. ما خارجی های خوبی داریم و آلوز یکی از بهترین های لیگ ماست. شرایط با بازی پرسپولیس فرق می کرد. بازیکنان پرسپولیس با همین بازی ماندند که چرا پنالتی گرفتند. هر هفته از داوری رنج می بریم. سیدعلی لیگ نوزدهم علیه ما تصمیماتی گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: در همان بازی با ملوان یک گل زدیم و او حاضر به کمک نشد، داور نزدیک به صحنه بود و باید خودش تصمیم مطلق می گرفت. همین مجازات ها و اشتباهات در نهایت برای ما مضر است. چه کسی پاسخ هواداران ما را خواهد داد؟ تراکتور یک تیم خصوصی است و ما تنها تیمی هستیم که با تیم های دولتی و صنعتی رقابت می کنیم.


سیستم داوری مشکل دارد

بختاج همچنین گفت: دوستان اشاره می کنند که اگر VAR بیاید مشکل حل می شود پس سرمایه انسانی چه می شود؟ در انگلستان این سیستم هر پنج بازی مورد نیاز نیست. ما محکومیم علم داوری بخشی از فوتبال است. سید علی بعد از یازده هفته برای قضاوت آمد. بعد از 12 هفته کمک می کند. سیستم داوری ما مشکل دارد. این وضعیت تا زمانی که این سیستم درست نشود همین است.

مدیرعامل تراکتورسازی گفت: هیئت مدیره فدراسیون 10 ساعت جلسه داشت و اوصولی خیلی سخت گفت اگر باشگاه ها VAR ندارند به شهر دیگری بروند. فدراسیون چه امکاناتی در اختیار باشگاه ها قرار می دهد؟ از فدراسیون به ما دستور داده اند که ورزشگاه برای تبلیغات باید ال ای دی داشته باشد اما هرکسی می خواهد تبلیغ کند باید خودش امکاناتش را فراهم کند. همه باید مجهز باشند تا سطح کیفیت را بالا ببرند. باید به باشگاه ها احترام گذاشت. الان شمال غرب کشور یک تیم لیگ برتری دارد. مالکیت باشگاه باید مورد حمایت قرار گیرد اما نباید دلسرد شود. فدراسیون باید بیشتر با باشگاه ها ارتباط برقرار کند تا شاهد پیشرفت خوبی باشیم و تیم ملی خوبی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید