تبریک به گهر برای پیروزی / ما کادر خیلی آگاه و تحصیلکرده نیستیم!


ساعت: 21:54
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813531

کلاه نوی به بازیکن گهر گفت از مجیدی عذرخواهی کند

مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: پیروزی امروز تیم گل گهر را تبریک می گویم. این ممکن است خیلی ها را شگفت زده کند، اما کیفیت فنی که ارائه کردیم نشان داد که کنترل بازی را داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید الحوایی پس از شکست دو بر صفر گل گهر مقابل استقلال گفت: پیروزی امروز را به تیم گل گهر تبریک می گویم. این ممکن است خیلی ها را شگفت زده کند، اما کیفیت فنی که ارائه کردیم نشان داد که کنترل بازی را داریم. اگر اتفاقی پشت سر هم بیفتد که ما را از زمین در این مسابقه باخته بیرون بکشد، دست ما نیست.

سرمربی گل گهر همچنین خاطرنشان کرد: از دست بچه ها ناراحتیم چون می توانستیم بیشتر از استقلال گل بزنیم و تمرکزمان را از دست بدهیم. به بچه ها تبریک می گویم. امیدوارم این عملکرد خوب ادامه داشته باشد. جایی که برای پیروزی باقی مانده ایم، تلاش خواهیم کرد.

وی در خصوص درگیری حنزاده و فرهاد مجیدی گفت: در قسمتی که صحبت می شود امیر گله وانی با بازیکن تیمش تماس گرفت و گفت باید از نیمکت استقلال عذرخواهی کند. اتفاقی در جریان بازی افتاد. البته احترام باید حفظ شود. کلاه نوی گفت: از مجیدی بابت این اتفاقات عذرخواهی کن. ما سه نفری و طاهری از کادر فنی خود عذرخواهی کردیم.

الهاوی درباره مجازات در هند به نفع استقلال توضیح داد: ما کادرفنی خیلی با دانش و تحصیلکرده نیستیم! اما از نظر هندسی اگر کسی می تواند نظر بدهد که علیزاده در پنالتی دوم با دستش فضای بیشتری گرفت، بیژن حیدری در تمام صحنه حضور دارد. دستیار قاضی نمی تواند منتظر بماند تا ببیند آیا پر است یا خیر. شاید قانون جدید. یونس شاکری سال گذشته به همین ورزشگاه در هند برده شد.

وی ادامه داد: 2 هفته پیش صحنه ای که با دست به گل رسید و ما به آنها احترام می گذاریم و می دانیم که آنها این صحنه را پنالتی برای حمله به یک سری افراد در صفحات خود می بینند. مثل 2 هفته پیش چشمانشان را بستند و گفتند VAR نیاز است.

وی اذعان داشت: دیگر کمک داور در دقیقه 96 به اشتباهی که فکر می کنیم روی کیروش استنلی رخ داده است مشورت نکرد و گفت داور نزدیک است. ما قبلاً یک داستان مشابه را دیده بودیم. اینجا مرزهای هندسی است و همه چیز تغییر کرده است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید