تجلیل از برگزیدگان دومین یادواره «نشان سلیمانی».

ساعت: 12:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921736

مراسم تجلیل از برگزیدگان دومین یادواره نیشان سلیمانی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم اختتامیه دومین یادواره «نشان سلیمانی» با حضور محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی، علی بخشی زاده معاون صدا و سیما، علی اصغر جعفری رئیس کل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. موزه و جمعی از خانواده های شهدا در موزه انقلاب اسلامی و حراست مقدس.

حمیدرضا افتخاری، دبیر دومین یادواره سلیمانی با حضور در بخش خبر شبکه خبر، درباره جزئیات آثار ارسالی به جشنواره گفت: 1731 اثر در دو بخش تخصصی و عمومی این یادواره به دست ما رسید. آثار «نشان سلیمانی» به عنوان «موسیقی متن» ارزیابی شدند و آثار بدون این فضا، محتوا و ضوابط در اختیار معاونت سیما قرار می‌گیرد که این اتفاق افتاد و برگزیدگان این جشنواره رادیویی به صدا و سیما داده شدند. صدا و سیما.

افتخاری افزود: هدف ما از برگزاری این یادواره این بود که سعی کنیم داستان صادقانه و مستقیم شهید سلیمانی را روایت کنیم. این بزرگداشت در بخش عمومی در سه حوزه قصه گویی نوجوانان، تعزیه خوانی و شعر و خاطره برگزار شد. که با استقبال مردم به ویژه در بخش قصه گویی جوانان مواجه شد.

افتخاری افزود: حدود یک هزار و 731 اثر به دست ما رسیده است. بیش از 90 اثر او حرفه ای بود و بیش از 1600 اثر مورد استقبال مردم قرار گرفت، به ویژه روایت نوجوان که بسیار امیدوارکننده بود. با توجه به استقبال گسترده و شناخت خوبی که در داستان های نوجوانی درباره شخصیت حاج قاسم شاهد هستیم، به جرات می توان گفت که «حاج قاسم» زنده است و سفر او ادامه دارد.

* برگزیدگان دومین یادواره نشان سلیمانی.

در مراسم اختتامیه یادواره «نشان سلیمانی» در موزه دفاع، بخش عمومی با اهدای جوایز به برگزیدگان دومین یادواره رهبر مقاومت آغاز شد.

در بخش خاطرات از میان 156 اثر:

– سینا بلاندگرای برای اثر دلنوشه

– زهرا مظفری فرد در این بخش برای اثر نور برنده نشان سلیمانی شد.

در بخش تلاوت و شعر از 204 مدخل، کوثر سیروس برای اثر احلاس سردار دلها جایزه گرفت.

d4a24c00 a844 4475 a2b2 5c861dccac89 خبر خاکستری
بخش روایت دانشجویی; از میان 1379 اثر ارزیابی شده در بخش قصه گویی جوانان، 4 اثر برگزیده نشان سلیمانی را دریافت کردند.

– فادیا دیهول برای کار یادبود این بنا

– صفورا پورخسروانی برای اثر «نامه ای به حاج قاسم»

– عطرین صادقی برای اثر «کار برای سردار».

– بوشرا رضایی جوایز این بخش را برای اثری که حاج قاسم نوشته بود به خود اختصاص داد.

اما اهدای جوایز در بخش حرفه ای با اجرای سرود ملی ادامه یافت.

73854c0a 6a5a 4cc9 8754 9f9992ea4f95 خبر خاکستری

در بخش اسناد:

نشان سلیمانی به مجتبی حسنی تهیه کننده مستند از هیچ می ترسم از رادیو جوان منصوب شد.

در بخش صدای مردم:

– تهیه کننده مشترک سردار … سردار … ایران (مجید یوسفی راوندی) مرکز قزوین و بیسیم در نقش سردار دلها (مجید اکبری) از رادیو صبا انتخاب شد.

در بخش برنامه ترکیبی:


تهیه کننده برنامه «قاسم سلیمانی به روایت قاسم سلیمانی» (ایلیا فیضی) از رادیو فرهنگ پذیرای نیشان سلیمانی بود.

در بخش روایت:

مریم مستوفی پور تهیه کننده برنامه همو که نگانتمش شبکه کرمان و عباس رسول آبادی تهیه کننده برنامه دست برادی شبکه سبز این جایزه را به اشتراک گذاشتند.

برنامه های محتوای تولید شده توسط کاربر آخرین دسته ای بودند که جوایز دریافت کردند. در این بخش، انسیه شمس‌الهی تهیه‌کننده برنامه «پروژه حذف» از رادیو صبا، نیشان سلیمانی را به عنوان برنده معرفی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید