به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی مراسم تجلیل از برگزیدگان بیمه ملت برگزار شد.

ساعت: 18:11
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784899

در این مراسم از برندگان فرهنگی بیمه ملت با حضور دکتر دلفراز مدیرعامل، دکتر بهروز اسدنژاد رئیس هیئت مدیره و معصومه معصومه بیگی عضو هیئت مدیره و ناظر برنامه ریزی و نوآوری به مناسبت کتاب تجلیل شد. و کتاب خواندن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی بیمه ملت؛ در این مراسم دکتر دلفراز با گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی با تاکید بر اهمیت آموزش در این شرکت، مطالعه کتاب را برای رشد فردی و تقویت پایگاه اجتماعی بسیار موثر دانست و گفت: بسیار خوشحالم که پرسنل بیمه ملت چنین آرامشی دارند.» و روانی هستند و به این مسائل توجه دارند.

مدیرعامل بیمه ملت تشکیل گروه کتابخوانی را یکی از اتفاقات بسیار خوب برشمرد و افزود: امیدوارم این فرهنگ در شرکت گسترش یابد تا جایی که همه کارکنان به عضویت این گروه درآیند و به امور شخصی رسیدگی کنند. توسعه “

مدیرعامل بیمه ملت با ابراز امیدواری نسبت به تداوم این گونه برنامه های فرهنگی در این شرکت، گفت: بیمه ملت در آینده نزدیک یکی از بهترین های صنعت بیمه از نظر دانش فنی کارکنان خواهد بود. حتی امروز اگر نه در حوزه اطلاعات بیمه ای، اگر نه بهترین; یکی از بهترین هاست و این از حضور پرسنل بیمه ملت در بین بالاترین کلاس های آزمون صلاحیت حرفه ای بیمه کاملا مشهود است.

دکتر دلفراز همچنین حمایت از نویسندگان با خرید کتاب و کمک های مالی را مورد توجه قرار داد و گفت: شرکت بیمه ملت و کارکنان آن سال هاست که توانسته اند به سمت اهداف و استراتژی های خود حرکت کنند و از نظر نیروی انسانی، پرتفوی، نسبت خسارت، ریسک. مدیریت و غیره به جایگاه خوبی در صنعت بیمه دست یابد.

دکتر بهروز اسدنژاد در بخشی دیگر از این مراسم; وی این حرکت مدیریت آموزشی همراه با فعالیت کارکنان را حرکتی پرانرژی در سازمان خواند و گفت: ترویج دانش و اشاعه آن در بین کارکنان با هدف و جهت گیری مطلوب; آینده سازمان را تضمین می کند.

معصومه معصومه بیگی نیز این اقدام مدیریت آموزش و پرورش را در ایجاد شور و نشاط به کتاب و کتابخوانی در بین کارکنان موثر دانست و گفت: امیدوارم روزی برسد که عادت به مطالعه در تمام فکر و اندیشه و قلب کارکنان نهادینه شود چرا که آن مهم است. علاوه بر تأثیر در رشد و ارتقای فرهنگ عمومی، موجب ارتقای جایگاه سازمان نیز می شود.

در پایان مراسم «تجلیل از برگزیدگان بیمه ملت به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی» که روز دوشنبه 24 آبان ماه 1400 در سالن همایش های بیمه ملت برگزار شد; دکتر دلفراز مدیرعامل، دکتر بهروز اسدنژاد رئیس هیئت مدیره، معصومه معصومه بیگی معاون برنامه ریزی و نوآوری و جمعی از کارکنان بیمه ملت و همچنین برگزیدگان گروه کتابخوانی بیمه ملت و نویسندگان حضور داشتند.به کتاب جایزه اهدا شد.

انتهای پای من /

دیدگاهتان را بنویسید