مراسم تجلیل از برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات قرآنی دانش آموزان و فرهنگیان استان کرمانشاه


ساعت: 13:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877031

در مراسمی با حضور نمایندگان استان در اردوگاه شهید باهنر از 350 نفر از برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی در اردوگاه شهید باهنر از 350 نفر از برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه تجلیل شد.

در 11 محور شامل درک مفاهیم قرآن، حفظ قرآن کریم، حفظ معارف احادیث، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء انتخاب شده اند. ، ترتیل، ترتیل تحقیق، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه رتبه های برتر را کسب کردند.

گفتنی است در مرحله کشوری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که تیرماه امسال در خراسان رضوی و آذربایجان شرقی برگزار می شود، 75 شرکت کننده حضور داشتند.


781445a7 74a9 4360 98a3 a31b1e49effa خبر خاکستری


لزوم اجرای آموزش چند سطحی در مدارس/ با توجه به توصیه های قرآن، مشکلات اقتصادی حل می شود.

سلمان محمدی بر ضرورت آموزش های چند رشته ای تاکید کرد و گفت: آموزش جامع دانش آموزان یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن اشاره شده است، بنابراین اولویت مهم ما تربیت اخلاقی، دینی و دینی دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: دانش آموزان علاوه بر یادگیری در مسائل اخلاقی و دینی نیز نیازمند رشد هستند.

وی با اشاره به شرکت 26 هزار دانش آموز فرهنگ در مسابقات قرآن خاطرنشان کرد: در آموزش کامل در خدمت آموزش و پرورش و فعالیت های دینی هستیم.

محمدی بیان کرد: در این دنیای آلوده به مشکلات مادی و دنیوی تنها راه نجات شنا در دریای بیکران معنویت قرآن است و قرآن می تواند ما را از این بلا نجات دهد.

وی گفت: انس با قرآن تأثیر زیادی در زندگی دارد و شیوه انس با آن در گوش دادن و تلاوت قرآن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید دارند باید در آیات قرآن تدبر کنیم تا بتوانیم از آن به عنوان چراغ راه زندگی استفاده کنیم.

وی گفت: اگر همه به این توصیه های دینی که در قرآن و روایات اهل بیت(ع) آمده است عمل کنیم، مشکلات اقتصادی حل می شود و زندگی به لطف خداوند سرشار از خیر و برکت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید