از برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی در قزوین تجلیل شد

فاطمه محمدبیعی در ابتدای این مراسم گفت: با تلاش همکاران پرتلاش کتابخانه های عمومی استان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی، یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

وی با قدردانی از زحمات منور رضوی و فعالان فرهنگی مهدوی گفت: دستگاه های اجرایی قزوین مانند سازمان برنامه و بودجه استان، استان ها، استان ها و شهرداری ها به خوبی در این جشن مشارکت داشته اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: اداره کل زندان ها نیز در برگزاری این رویداد فرهنگی همکاری بسیار خوبی داشتند و مشارکت زندانیان برای شرکت در جشنواره را تضمین کردند. چون مورد استقبال زندانیان قرار گرفت.

a782e34b 66d1 4641 ba51 8bc0778a0343 خبر خاکستری


استقبال زندانیان از جشنواره کتابخوانی رضوی در قزوین


وی گفت: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه های ملی کشور و با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد.

محمدبیعی با اشاره به اهداف جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی، ترویج فرهنگ رضوی و شناسایی منابع فاخر سیره اهل بیت(ع) از مهمترین اهداف این فرهنگ فرهنگی است. . رویداد. “

وی گفت: در این دوره از جشنواره بخش های مختلفی از جمله بخش های نقاشی، پویش کتاب، مسابقه چهارگزینه ای و قصه گویی، شعر، پویش امام زمانم و قصه گویی تدارک دیده شد.

این مسئول در ادامه بیان کرد: همچنین در این دوره از جشنواره بخش ویژه ای به این منظور در نظر گرفته شده است تا ناشران و نویسندگانی که دارای آثار فاخر و ارزشمند در حوزه ائمه (ع) هستند، مشارکت کنند.

وی گفت: در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، 6 کتاب به عنوان منابع جشنواره در سه رده سنی کودک، نوجوان، جوانان و بزرگسالان ارائه شد و مسابقه به دو صورت انفرادی و خانوادگی برگزار شد.

2ba2da40 e687 4536 a318 cfabfffb200d خبر خاکستری


شرکت بیش از 14000 قمارخانه در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی


محمد بیعی گفت: یکی از ویژگی های خوب جشنواره کتابخوانی رضوی مشارکت مردمی بود که خوشبختانه این دوره نیز با استقبال خوب اهالی فرهنگ و هنر استان مواجه شد.

وی گفت: در استان قزوین 14 هزار و 200 نفر در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند که 224 نفر برگزیده شدند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم در راستای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ مهدوی و رضوی و به کارگیری آن در زندگی فردی و اجتماعی خود نهایت تلاش را انجام دهیم.

98d6f153 b789 42b0 a1bc 0fff4ea489af خبر خاکستری

در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره با حضور نمایندگان استان تجلیل شد.

باید بگویم؛ یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با موضوع ارائه سیره و سیره حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و در بخش ویژه ترویج فرهنگی مهدویت در اردیبهشت ماه سال گذشته توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد. و زندگانی حضرت ولی عصر (عج).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید