تجلیل از برگزیدگان جشنواره آرای قضایی هرمزگان


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808988

طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزیدگان جشنواره آرای قضایی این استان تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم با اشاره به ارزش معنوی آرای منتخب در جشنواره ندای عالی قضایی گفت: بی شک صدور آرای باشکوه و قانع کننده یکی از اهداف مهم قوه قضائیه است. ” خواهد داشت.

وی همچنین قضات را به دسته بندی و آرشیو نظرات خود توصیه کرد و گفت: این موضوع در انتقال دانش و تجربه قضات به یکدیگر و الگوسازی برای ارتقای کیفیت دادرسی بسیار موثر خواهد بود.

رئیس قاضی استان هرمزگان گفت: برگزاری جشنواره آراء عالی فرصت مغتنمی است که در نتیجه آن آراء قضات به هم نزدیک شده و نقش رویه قضایی در ساختن نظام حقوقی نمایان می شود.

قهرمانی خاطرنشان کرد: آرای صادره در دادگستری استان هرمزگان به طور مستمر توسط اعضای کمیته انتقادات معاونت منابع انسانی دادگستری استان مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرد و پس از تحلیل نقاط قوت و ضعف در نهایت به نتیجه می رسد. بیشترین – بهترین صداها تعیین شده است.

وی با تقدیر از تلاش قضات در اجرای سیاست های کلان قوه قضاییه و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، گفت: 2 دادگاه مشترک (حقوقی) بستک و علیرضا محمدی دادیار، دادگاه های عمومی و انقلاب بندرعباس به عنوان برندگان برگزیده انتخاب شدند. جشنواره آرای داوران

در پایان این مراسم از زحمات داوران برگزیده جشنواره داوران که مقام اول را کسب کردند، لوح سپاسی از سوی رئیس داوران استان هرمزگان اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید