تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس مهمترین دغدغه ندازه است


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897445

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تکریم رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یکی از مهم ترین دغدغه های فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی و در اولویت کاری آنان است. برنامه ریزی.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر کومارت حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم افتتاحیه مرکز صدور گواهی خدمت، کسری خدمت و معافیت سربازان و کارکنان خروجی این نیرو با بیان اینکه بیش از دو میلیون و پانصد هزار سرباز نیازمند آموزش هستند. وی در پادگان نیروی زمینی ارتش در دوران دفاع مقدس و اعزام به خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر گفت: این مرکز به کارکنان وظیفه و غیرنظامی که در خط مقدم و مناطق عملیاتی حضور داشته اند، خدمات رسانی و خدمات رسانی می کند.

فرمانده نیروی زمینی با اشاره به بازدید روزانه بیش از 600 نفر از مرکز صدور و تأیید خدمت و جبهه، کمبود خدمت و آزادسازی نیروی انسانی نیروی زمینی، افزود: این مرکز به عنوان کارکنان مؤمن و متعهد. ، خود را ملزم به پاسخگویی به مراجعه کنندگان می داند. تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یکی از مهمترین دغدغه های فرماندهان و افسران نیروی زمینی و در اولویت برنامه ریزی های آنان است.

وی ارائه خدمات و امکانات به رزمندگان را افتخاری بزرگ خواند و تصریح کرد: همه ما رشادت ها و رشادت های رزمندگان را مدیون اسلام هستیم و اگر امروز برای کارهای اداری خود به مراکز و پادگان های نیروی زمینی ارتش مراجعه می کنند باید باشند. با بیشترین احترام روبرو شد

دیدگاهتان را بنویسید