تجلیل از قهرمانان اسکواش ایران با حضور معاون وزیر ورزش


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898536

مراسم تجلیل از قهرمانان کشوری مسابقات اسکواش غرب آسیا در هتل ارم تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون اسکواش، مراسم اهدای جوایز قهرمانان کشوری مسابقات اسکواش غرب آسیا با حضور سید محمد پولادگر معاون ورزش حرفه ای و توسعه قهرمانی، وزیر ورزش و جوانان و مسعود برگزار شد. سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش ایران

قائم مقام شعب بانک دی در این مراسم حمایت از ورزش به ویژه توسعه ورزش را از محورهای اصلی مسئولیت های اجتماعی این بانک دانست.

امجد حضری با بیان اینکه بانک دی از سال 1393 با تدوین سند مسئولیت اجتماعی راهبردی خود به عنوان شهروندی اخلاق مدار و مسئولیت پذیر در قبال جامعه شناخته شده است، گفت: اگرچه ساخت مدرسه به عنوان یکی از اولویت های اصلی بانک شناخته شده است. ، اما دیدگاه ما در حوزه ورزش همیشه حمایتی بوده است.

حمایت مالی از تیم ملی والیبال ایران و صعود به بازی های المپیک پس از 50 سال، حمایت مالی از تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک جوانان و همچنین حمایت مالی از شنا، شیرجه بود. و تیم های واترپلو از جمله اقدامات دیگر. بانک دی در حوزه حمایت از ورزش خواند و گفت: اسکواش یکی از ورزش های با ظرفیت توسعه در کشور است و با حمایت های ویژه بانک دی امیدواریم ورزشکاران این رشته بتوانند باعث سربلندی کشورمان شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از حمایت بانک دی از رشته ورزش قهرمانی، گفت: با تداوم این حمایت ها از اسکواش، امیدواریم قهرمانان بیشتری را سربلند کنیم و از مدیریت عملکرد سلیمانی ابراز خرسندی کرد.

رئیس فدراسیون اسکواش همچنین نگاه راهبردی بانک دی به حمایت از قهرمانان این رشته را ارزشمند دانست و گفت: ادامه این روند انگیزه قهرمانان طلای اسکواش را برای درخشش بیشتر کمرنگ می کند.

در پایان این مراسم با حضور مدیران ارشد بانک دی، فدراسیون اسکواش و وزارت ورزش و جوانان گواهی و هدایایی به طلایی پوشان غرب آسیا اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید