تجلیل از رزمندگان با حضور وزیر ورزش و جوانان

زمان: 17:34
منتشر شده در: 1400/07/19
کد خبر: 1775319

احمد حسین زادگان گفت: این هفته با حضور وزیر ورزش و جوانان ، مدال آوران بازی های المپیک و مسابقات جهانی کشتی در مراسمی مشخص می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، احمد حسین زادگان امشب در جریان بازدید از مدال طلای جهانی 2021 در نروژ ، امیرحسین زارع و محمدهادی ساراوی در آمل گفت: بهتر است مراسمی در روز جمعه این هفته با حضور وزیر وزیر برگزار شود. ورزش و جوانان ، تجلیل از مدال آوران بازی های المپیک و مسابقات جهانی کشتی.

وی با بیان اینکه هم در کشتی آزاد و هم در کشتی آزاد ، مازندران مانند دوره های گذشته سهم بسیار بالایی در کسب مدال داشت گفت: به؛ زیرا با وجود اینکه خانواده ها در پیروزی مدال آوران نقش اول را دارند اما کمتر دیده می شوند.

استاندار مازندران گفت: در چند سال گذشته مبارزه از انزوا خارج شده و با حضور زنده در صدا و سیما ، علایق و سرمایه گذاری های بسیاری از مردم به این ورزش جلب شده است.

وی آمل را صنعتی ترین شهر مازندران خواند و گفت: با وجود اینکه آمل شهر صنعتی است اما حامیان مالی زیادی معمولاً به ورزش می پردازند و خبر خوب این است که لیگ برگزار می شود و مسابقات برگزار می شود.

حسین زادگان توجه به مربیان سازنده مدال اوران را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مربیان بومی نیز نقش بسیار مهمی در پیروزی رزمندگان داشتند که نباید نقش آنها را فراموش کرد … در شهرها مربیانی بودند که ساختند آنها ، خانواده هایی که حمایت کردند و رسانه ها اخبار را پوشش دادند ، بخش ورزش و شرکت هایی که با حمایت ورزش حمایت می شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه توجه کمتری به رده های پایین می شود و در مبارزه با فری استایل بیشتر به فرانسوی ها توجه می شود که در دو سه سال اخیر بیشتر به فرانسوی ها توجه می کنند.

حسین زادگان از هدایای مدال اوران خبر داد و گفت: طبق قولی که دادیم به برندگان مدال طلا ، نقره و برنز بازی های المپیک با 50 ، 30 و 20 سکه طلا اهدا می شود.

استاندار مازندران افزود: برای ورزشکارانی که در مسابقات جهانی کشتی نیز مدال گرفتند ، با کمک مردم ، شورای شهر و خیرین عاشق ورزش جوایزی اهدا می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید