درخواست عزیزی و سلیمانی از وزیر ورزش؛ تیم های تنیس و اسکواش پسران را به هانگژو بفرستید


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810284

نامه مشترک فدراسیون های تنیس و اسکواش به سجادی

رئیس فدراسیون های تنیس و اسکواش در نامه ای مشترک به وزیر ورزش و جوانان خواستار اعزام تیم پسران هر دو رشته در سال 2022 به هانگژو شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس ایران و مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش در نامه ای به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان خواستار حضور پسران شدند. در هر دو رشته به کاروان المپیک آسیایی پیوست.

در این نامه آمده است: از طرف روسای فدراسیون های تنیس و اسکواش به نمایندگی از خانواده های بزرگ هر دو رشته از جنابعالی به عنوان رئیس ستاد بازی های آسیایی تقاضای حضور ورزشکاران مرد را داریم.

در بخشی دیگر از این نامه می خوانیم: با تشکر از صعود تیم ملی تنیس به سطح سوم و ارتقای 31 پله ای در رنکینگ تیم های جهان و رسیدن به رتبه 86 جهانی و همچنین حضور بازیکنان در رنکینگ جهانی. برای جوانان تا 18 سال و درخشش در رویدادهای بین المللی فرصت ارزشمندی برای حضور پربار برای تنیس بازان آینده خواهد بود.

با توجه به رشد و رونق اسکواش در سال های اخیر و روند رو به رشد بازیکنان در رنکینگ های بین المللی، این فرصت بسیار خوبی برای تیم پسران کشورمان است تا در این دوره از بازی ها حضوری پربار داشته باشد.

چندی پیش پیمان فهری، سرپرست کاروان ایران برای بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین اعلام کرد که تنها چند رشته از جمله تنیس و اسکواش اعزامی به تیم دختران خواهند بود. این رشته در بازی های آسیایی هانگژو چین بود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید