تجهیز پدافند هوایی کشور به سیستم های مدرن

زمان: 14:34
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775889

نیروی هوایی سپاه پاسداران و پدافند هوایی ارتش در محدوده فناوری ، فرماندهی و کنترل ارتباطات اطلاعاتی جهانی به سیستم های بسیار مدرن و پیچیده دست یافته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه ، در حاشیه رزمایش مشترک دفاع هوایی مدافعان آسمان در 1400 استان گفت: در عوض ما با نیروهای هوایی پیشرفته روبرو هستیم.

وی افزود: این تمرین مشترک سالانه پدافند هوایی در برابر سناریوها است. ناهمسان تهدید از جانب ما دشمنان را به صورت عملی تربیت می کنیم. من هر سال توانستم در این تمرینات شرکت کنم و از نزدیک شاهد این پیشرفت و سرعت رشد و توسعه بودم. از نظر تکنولوژیکی و تاکتیک های دفاع هوایی را ارزیابی و اندازه گیری کنید.

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: آنچه در این رزمایش انجام شد و ما یکی را دیدیم مشخصات نوین و در همه جنبه های پدافند هوایی پیشرفت کرد در عوض سناریو غیرقابل پیش بینی است. امروز ما دو نیرو داریم ، نارنجی و آبی ، در نقش دشمن و نیروها اطلاعات داخلی نیروهای نارنجی ما مجهز به انواع موشک ها و هواپیماهای بدون سرنشین در هر دو سرعت و ارتفاع بودند. ناهمسان و از مسیرها و زمانهای غیرقابل پیش بینی به محدوده حرکت کرد و نیروهای دریایی مستقر در کنار سیستم های پدافند هوایی مجبور شدند در عوض واکنش نشان دادند.

سرلشکر سلامی گفت: به لطف خدا همه اهدافی که با اولین شلیک وارد منطقه شدند سیستم های هدف قرار گرفتند. این به این دلیل است که نیروی هوافضای سپاه و پدافند هوایی ارتش دارای سیستم های زیادی هستند نوین و در زمینه فناوری ، فرماندهی و کنترل ارتباطات اطلاعات جهانی پیشرفت کرده است دست آنها دریافتند که اهداف به طور خودکار و خودکار از طریق نرم افزار به سیستم ها منتقل می شوند و در بهترین زمان ممکن و برای مناسب ترین سیستم موقعیت یابی ، موقعیت هدف به موشک ها اختصاص داده می شود و در بسیاری از آنها شلیک می شود. درست است و دقیقا ضربه بزنید.

وی افزود: ما به مردم ایران اطمینان می دهیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیرویی با دو لباس از تمامیت ارضی و فضای میهن اسلامی ما با توسعه سیستم های دفاع هوایی و بسیاری از سیستم ها نوین در عوض پیشرفته ترین نیروهای جهان دفاع خواهند کرد.

سرلشکر سلامی گفت: البته این رزمایش توسط پایگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا برگزار شد که هم شامل فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و هم فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. بتن نیروی هوایی حاضر ، طراحی و اداره شده توسط این دو سازمان است.

وی با اشاره به پیام رزمایش مشترک گفت: پیام ثابت ما وحدت است ، وحدتی که ریشه در آن دارد هومریسم و دارای توازن ارتش و سپاه در دفاع مقدس و فراتر از آن است. ما همه بچه های روی زمین هستیم ، مسلمان و یک رهبر داریم. ما یک دولت داریم ، یک هدف مشترک و یک هدف مشترک ، ما فقط در دو لباس و در دو سازمان جداگانه کار می کنیم. این حقیقتاً رمز موفقیت ما و اراده فرمانده کل نیروهای مسلح است. ملات ایران بزرگ اسلامی است.

انتهای پیام / ک

دیدگاهتان را بنویسید