تحقق 1200 میلیارد از اعتبارات سفر رئیس جمهور برای دانشگاه سید جمال


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910803

صادق خزعل پور با اشاره به تنها مصوبه سفر اول رئیس جمهور برای دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، گفت: برای این مصوبه 15 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که یک میلیارد تومان آن پرداخت شد که البته آسفالت پردیس دانشگاه است. 2 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده و در واقع یک میلیارد تومان بدهکار هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; خبرنگار ما در ادامه پیگیری های رسانه ای ما در خصوص تاییدات اولین سفر رئیس جمهور به استان همدان و دستاوردهای این سفر ۱۵ مردادماه به شهر اسدآباد، تنها تاییدیه دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی در این سفر و آن را پیگیری کرد. پیاده سازی..


اختصاص دهد 15 میلیارد تومان تکمیل و حصارکشی و محوطه سازی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی از محل سازمان برنامه و بودجه کشور تا خرداد ماه سال جاری 1402 تنها تاییدیه دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی در اولین سفر رئیس جمهور به استان همدان بود..


صادق خزعل پور سرپرست دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه حکم سفر ریاست جمهوری به این دانشگاه اختصاص دارد، می باشد. 15 میلیارد تومان برای محوطه سازی، آسفالت و فنس کشی دانشگاه تصریح کرد: این مصوبه با اجرای آسفالت پردیس آغاز شد که در این زمینه ما 2 میلیارد و 200 ما میلیون ها تومان هزینه کرده ایم، البته میلیاردها از آن مبلغ در حال حاضر 200 میلیون محقق شده است و ما در واقع یک میلیارد بدهکار هستیم.


خوابگاه دانشجویی دانشگاه سید جمال نه اعتبار دارد و نه تخصیص!52 ساخت آن میلیاردها دلار تخمین زده می شود.


وی با اشاره به اینکه خوابگاه دانشجویی دانشگاه سید جمال که با خاک یکسان شده بود همچنان تخصیص صفر دارد افزود: البته نه تنها تخصیص این پروژه صفر است بلکه در آن زمان اعتباری برای آن در نظر گرفته نشد. از فروپاشی ..


سید جمال الدین اسدآبادی رئیس دانشگاه با بیان اینکه مشخص نیست این پروژه با چه فکری راه اندازی شده است، گفت: شاید تصور می شد در سفر ریاست جمهوری اعتباری برای آن کسب کنند اما نتوانستند برای آن موافقت کنند. آن را البته برآورد ساخت این ساختمان خوابگاهی 52 این یک میلیارد تومان است که اعتبار و توزیع آن صفر است.


راه اندازی رشته جدید در دانشگاه سید جمال منوط به جذب هیئت علمی است! 402 حتی اگر به آنجا برسد، کافی نیست


وی با بیان اینکه هم اکنون دوره های دانشگاهی در حال برگزاری است، گفت: در سفرهای آقای زلفی گل چندین رشته دانشگاهی مصوب شد اما این دوره ها برای امسال برنامه ریزی نشده و حتی به دلیل اینکه 1402 این خیلی کم است زیرا شرایط ایجاد رشته نسبت به گذشته تغییر کرده است و یکی از شرایط این است که قبل از ایجاد رشته، هیئت علمی دانشگاهی داشته باشید..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید