جامع ترین مرکز سید جمال پژوهی جهان اسلام در دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی افتتاح می شود.


ساعت: 09:29
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813264

حسین مرادی با اشاره به برگزاری کنگره ملی دو روزه با حضور وزرای علوم و ارشاد، از راه اندازی مرکز تحقیقات بیداری اسلامی سید جمال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، حسین مرادی محصول رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از برگزاری کنگره سراسری بزرگداشت سید جمال الدین اسدآبادی به مدت دو روز متوالی قبل از خطبه های نماز جمعه 13 اسفند ماه جاری خبر داد. با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان کشوری و استانی برای کیفیت، مستندسازی، شناسایی تاریخی و اطلاعات برگزار می‌شود.

وی گفت: در این کنگره که با رویکرد دانشگاهی در راستای رسالت دانشگاه با رسالت علوم انسانی – علوم اسلامی در حوزه بیداری اسلامی برگزار می شود، مرکز سید جمال پژوهی راه اندازی و افتتاح می شود. “

سید جمال الدین اسدآبادی رئیس دانشگاه گفت: مرکز اسناد سید جمال پژوهی شامل کلیه مقالات، کتاب، مناظره، عکس، جملات کوتاه، پادکست، روزنامه، چند رسانه ای و فیلم های مرتبط به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در 14 غرفه تخصصی می باشد. از نظر موضوعی متمایز شده است.

وی یادآور شد: در این کنگره ملی دو روزه 11 پژوهشگر و اندیشمند ارشد حوزه بیداری اسلامی در قالب سمپوزیوم علمی در این دانشگاه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید