تحقیق درباره دلیل اخراج پریرا یک روز جدید

تحقیق درباره دلیل اخراج پریرا یک روز جدید

اخراج لئاندرو پریرا در پایان نیمه اول دیدار مقابل سپاهان بدترین ضربه فنی و روحی را به این تیم وارد کرد. با توجه به اینکه باید بیش از یک نیمه با یک دستیار کمتر مقابل آماده ترین تیم لیگ بازی می کردند. این در حالی بود که یحیی دو سه بازیکن خوبش را در شرایطی روی نیمکت داشت که به دلیل بیماری و مصدومیت نمی توانستند 5 تا 10 دقیقه بیشتر بازی کنند.

اما جالب است بدانید که مربیان پرسپولیس پس از بررسی دلیل اخراج پریرا به این نتیجه رسیدند که بازیکنان سپاهان و داور مسابقه نقش عمده ای در ناراحتی این بازیکن داشته اند. آنها معتقدند در نیمه اول پریرا با چندین خطای ناروا از سوی بازیکنان سپاهان مواجه شد و داور نیز این صحنه ها را دید اما در عوض خطای مهاجم برزیلی را گرفت تا به نوعی او را عصبی کند.

با این حال عصبانیت پریرا نتیجه داد و در فاصله حدود 20 دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد. البته وقتی رکورد پریرا را در سایت ترانسفر مارکت بررسی کردیم، به این نتیجه رسیدیم که او از سال 2013 تاکنون در مجموع 36 رزرو دریافت کرده است که 6 مورد از این رزروها در سه بازی اتفاق افتاده و منجر به اخراج او شده است. . . این به این معنی است که او بازیکن خیلی عصبی نیست. البته پریرا در روزهای اخیر به دلیل اینکه باشگاه پرسپولیس به تعهدات مالی خود در قبال او عمل نکرده بود از وضعیت او ناراحت بود و این موضوع در عصبی بودن او در بازی با سپاهان چندان عجیب نبود.

دیدگاهتان را بنویسید