تحقیق کمیته امنیت ملی مجلس درباره میزان دستگیری گروه تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی


ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886926

در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس گزارشی از بازداشت یک تیم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی که با هدف ضربه زدن به یک مرکز حساس صنایع دفاعی کشور وارد ایران شده بودند، ارائه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالفضل آمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در تشریح جلسه روز یکشنبه این کمیته گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی چندین دستور داشت. به KNSB به عنوان یک کمیته فرعی معرفی شد، مورد بررسی قرار گرفت و توسط کمیسیون تصویب شد.

وی افزود: این لایحه در تیرماه به تصویب هیات وزیران رسیده و برای تصویب به مجلس ارسال شده است که کمیسیون قضایی به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون امنیت به عنوان کمیسیون فرعی آن را پیش از استماع صحن علنی بررسی می کنند. امنیت ملی و سیاست خارجی مثبت بود. بر اساس این معاهده، جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی بلژیک در انتقال زندانیان با یکدیگر همکاری می کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: همچنین در جلسه امروز آقای عنایتی مدیرکل امور خارجه حوزه خلیج فارس در گزارشی به تشریح تحولات سیاسی کشورهای حوزه فعالیت خود پرداخت. شامل میزان سفر بایدن به منطقه و همچنین رویدادهای عراق و اعضای کمیته نیز درباره رویدادهای منطقه اظهار نظر کردند. بر اساس برآوردها، سفر بایدن به منطقه موفقیتی برای ایالات متحده به همراه نداشت.

آمویی تصریح کرد: آقای حیدری رئیس کمیته مرزبانی کمیسیون نیز گزارشی از سفر هیئت کمیته مرزبانی به استان سیستان و بلوچستان و مرزهای جنوب شرق کشور ارائه کرد. در کمیسیون مقرر شد در زمینه تقویت حراست از مرزهای جنوب شرق کشور در مناطقی که خلاء وجود دارد کار شود.

وی بیان کرد: نمایندگان وزارت اطلاعات در جلسه امروز گزارش مفصلی از بازداشت یک تیم تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی که با هدف ضربه زدن به مرکز حساس صنایع دفاعی کشور وارد ایران شده بودند، ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی از بزرگواران نیروهای اطلاعاتی کشورمان برای خدمات دشمن در داخل و خارج از ایران در این مورد تقدیر کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید