وزیر اطلاعات: دستگیری 12 گروه تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی توسط سربازان ناشناس

وزیر اطلاعات: دستگیری 12 گروه تروریستی مرتبط با رژیم صهیونیستی توسط سربازان ناشناس

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در مدت کوتاهی بیش از ده‌ها گروهک تروریستی توسط سربازان گمنام دستگیر شدند، گفت: ریشه این گروه‌ها که قصد خرابکاری در کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی مرتبط بود.

به گزارش اداره کل اطلاع رسانی استانداری زنجان، حجت الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب شب گذشته (14 بهمن) در جلسه شورای تامین استان زنجان به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: حضور انقلابی ها و علما و مردم حسینی در استان زنجان باعث شده است که این استان همیشه هنگام عبور از اغتشاش همدلی نشان دهد.

وی با بیان اینکه ناآرامی ها با رهنمودهای رهبر فرزانه و فرزانه انقلاب اسلامی و اتحاد مردم برطرف شد، گفت: همدلی و اقتدار حاصل همین یقین است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن از اول انقلاب به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است، افزود: دشمن دست از دشمنی برنمی دارد و همواره به فکر توطئه های جدید است.

حجت الاسلام خطیب با بیان اینکه ایران قدرتمند با مردمی قوی شکل گرفت و حضور مردم در صحنه های مختلف موجب تقویت ارزش های انقلاب اسلامی و خنثی شدن توطئه ها شد، تصریح کرد: اگر می خواهیم جامعه ای پویا و با نشاط داشته باشیم. همه مسئولان باید متحد باشند.

وی همچنین به تحریم های دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان می دانند که این تحریم ها نه تنها باعث ضعف ما نشده بلکه همواره روحیه خودباوری مردم را تقویت کرده است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمن از اتحاد و انسجام مردم، مسئولان، تحصیلکردگان و نخبگان ناامید شده است، گفت: دست دشمنان در هر توطئه ای به سوی مردم می چرخد.

حجت الاسلام خطیب با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد جنگ رسانه ای جهانی قصد دارد مردم ایران را از خدمات نظام ناامید کند افزود: اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان بار دیگر پیروزی ها را ماندگار کرد.

وی با بیان اینکه همه باید به دولت کمک کنیم، گفت: همه تلاش ها باید در جهت افزایش اشتغال و کاهش مشکلات اقتصادی باشد.

وزیر اطلاعات همچنین به تداوم سفرهای استانی دولت دکتر رئیسی اشاره کرد و ادامه داد: قرار بود حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در جمع مردم هر استان از مشکلات این منطقه بکاهد و مورد استقبال قرار گرفت. مردم.

حجت الاسلام خطیب خطاب به دشمنانی که قصد نزدیک شدن به کشورهای همسایه را دارند گفت: کشور ما از نظر امنیت و منافع ملی با دشمنان برخورد جدی خواهد کرد.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در مدت کوتاهی بیش از ده‌ها گروهک تروریستی توسط سربازان گمنام دستگیر شدند، گفت: ریشه این گروه‌ها که قصد خرابکاری در کشور را داشتند به رژیم صهیونیستی مرتبط بود.

حجت الاسلام خطیب با بیان اینکه این گروهک های تروریستی با عملیات های مختلف برای انتقام شکست خود در فتنه ها برنامه ریزی کرده بودند، گفت: هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی همه این فتنه ها را خنثی کرد.

وی به اقدامات دشمنان علیه سپاه پاسداران نیز اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان بار دیگر با همدلی و اتحاد از سپاه پاسداران حمایت کردند و سپاه را تشویق کردند.

در این دیدار آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانات مقتدرانه و دوراندیشانه در این زمینه توجه ویژه به ابعاد مختلف حل را نشان می دهند. چالش ها و مسائل. “

در ادامه محسن افشارچی استاندار زنجان راه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی را در تولید عنوان کرد و گفت: رفع موانع تولید نتایج قابل قبولی در زمینه حل مشکلات اقتصادی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، وزیر اطلاعات در ابتدای این سفر با آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد. همچنین وزیر اطلاعات با حضور در مزار شهدای زنجان به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد.

در پایان جلسه هیات تامین استان از خدمات مدیرکل سابق اطلاع رسانی زنجان قدردانی و مدیرکل جدید اطلاعات استان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید