تحلیل سایت عربی از اختلاف اسکوچیچ و سرمربی لبنانی

سایت عربی کوار ة در مطلبی به دلایل شکست لبنان مقابل ایران پرداخته و مدعی شد که جنجال دراگان اسکوچیچ در پایان بازی باعث از دست رفتن توجه میزبان و گل دوم شد. این رسانه نوشت: تیم ملی لبنان در پنجمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی با غلبه بر کی گل ایران شکست دردناکی را با نتیجه 2 بر یک متحمل شد.

لبنان با گل دقیقه 37 سونی سعد پیش افتاد و تیم ایران با دو گل دیرهنگام در دقایق 91 و 95 به برتری رسید. با وجود اختلاف فنی دو تیم، پیروزی مقابل سوریه در دور چهارم به لبنانی ها اعتماد به نفس لازم برای رسیدن به شگفتی در دیدار امروز مقابل ایران را داد اما این برتری در آخرین لحظات از دست رفت.

ساختار دفاعی را حفظ کنید

شکست ناامید کننده امروز تیم ملی لبنان مقابل ایران دلایل زیادی دارد که مهم ترین آنها سختی در حفظ ساختار دفاعی بعد از گل ثنی سعد بود که باعث شد ایران 70 درصد میدان را برای بهترین ها از آن خود کند. بخشی از مسابقه

بازیکنان لبنان با متعادل کردن بازی توانستند حملات ایران را خنثی کنند. با رعد و برق های سازمان یافته، این می تواند پاسخی به حریف باشد و او را عصبانی کند. بازیکنان می توانستند به جای پراکندگی تصادفی در زمین، حریف را تحت فشار قرار دهند تا از بازی ایران جلوگیری کند.

تعویض های اشتباه

تعویض های ایوان هاسک سرمربی لبنانی ناامید کننده بود، به ویژه اینکه او خاخام آتایا را که با توانایی منحصر به فردش در حفظ توپ، برنده بسیار خوبی برای این دیدار محسوب می شد، نفرستاد. او ترجیح داد هلال الحلوا بازیکن برتر خط حمله را به زمین بفرستد اما مدام در محوطه جریمه حضور داشت و تیم لبنان با حمله موثری به ایران پاسخی نداد و همین باعث شد تغییر تغییر کند. زور. معنی ..

کمبود تماشاگر

تصمیم فیفا برای محرومیت هواداران استادیوم لبنان به دلیل خطرات امنیتی ضربه ای جدی به ایران قبل از بازی بود. تیم لبنان امروز نیم یا بیشتر از قدرت خود را از دست داد. با توجه به گیم پلی، حضور تماشاگران به خصوص پس از پیروزی لبنان با گل اول مسابقه می تواند قدرت بازیکنان را در بیشتر زمان بازی افزایش دهد.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی نیز پس از گل تساوی در دقیقه 91، کادر فنی تیم ملی لبنان را تحریک کرد و همین امر باعث شد تا این تیم در آخرین لحظات با گل تساوی که منجر به گل می شود، از هم جدا شود. دقیقه 95.

دیدگاهتان را بنویسید