«تحول» در صدا و سیما به دست مدیران تلویزیون رسیده است


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821846

جبلی که اولویت اصلی خود را در طول این هفت ماه در صدا و سیما تغییر داده است، می گوید این بار در سال جدید با جایگزینی بسیاری از مدیران شبکه های تلویزیونی ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان جبلی با پیوستن به سازمان عریض و طویل صدا و سیما از نخستین روزهای صدارت، شعار «تحول» را مطرح کرد و سپس کلید این پروژه را به وحید جلیلی سپرد و وی را به سمت دبیری این پروژه منصوب کرد. مرکز فرماندهی ..

جبلی در نخستین گام این تحول، علیرضا هدبه‌سی را در نخستین روزهای ریاست‌جمهوری خود و در مهرماه به عنوان معاون سیاسی منصوب کرد تا زنگ تحول را آغاز کند و خانه را از این معاونت دور کند. خدابخشی همچنین با ادغام واحدهای مشترک صدا و سیما و شبکه خبر، صدا و سیمای مرکز خبر را در دستور کار خود قرار داد.

تحولی که توسط نماینده سیاسی آغاز شد، در سریال ادامه یافت. جواد رمضان نژاد به عنوان مرکز صدا و سیما و ساماندهی ساخت کلیه مجموعه های تلویزیونی به فیلم سیما منصوب شد. به این ترتیب شورای حاضر در این مرکز تمامی فیلمنامه های دریافتی را بررسی و بنا به صلاحدید خود آنها را برای تولید تایید می کند و سریال به سفارش سیما فیلم و به صلاحدید خود به کنداکتور یکی از مراکز اضافه می شود.

علاوه بر این، این مرکز نظارت دقیق تری بر روند تولید و حتی پخش سریال انجام خواهد داد.

جبلی که در طول هفت ماه حضورش و سال گذشته تغییراتی را در صدا و سیما ایجاد کرده است، می گوید در سال جدید با جایگزینی بسیاری از مدیران شبکه های تلویزیونی و تلویزیونی این زمان را ادامه خواهد داد.

یکی از نشانه های تغییر صدا و سیما، ورود مدیران جدید، جوان و پرانرژی به جای مدیران بازنشسته و ناکارآمد صدا و سیما باشد. اگرچه با تغییر ساختارهای معیوب این سازمان بزرگ، تحول اساسی تری حاصل خواهد شد، اما به ناچار باید حتی به همین تغییرات کوچک مدیریتی اکتفا کنیم تا شاید قدرت جوانی و خلاقیت خانه این سازمان را تکان دهد.

این در حالی است که گمانه زنی ها و نام های زیادی در فضای مجازی و اخبار تلفنی دست به دست می شود و همه اخبار مبنی بر تغییرات اساسی در سطح مدیران تلویزیون؛ تغییراتی که امید است با جوانی، خلاقیت و تحول همراه باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید