تحویل 10 هزار واحد مسکونی با حضور رئیس جمهور


ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۹
کد خبر: 1919004

محمد زهرایی گفت: 23 اسفند سال جاری 10 هزار واحد مسکونی با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار محمد زهرایی در حاشیه مراسم اختتامیه رزمایش جهادی فاطمیه 2 که در سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی گفت: فلسفه تشکیل بسیج سازندگی سازماندهی بسیج سازندگی بود. نسل جدید انقلاب که وظیفه اش این است که در بیان قدم ها جوانان را به میدان بیاورند، دوم انقلاب است.

یکی از مسئولان سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه حوزه های تعریف شده در بسیج زندگی شامل کمک های دینی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و امدادرسانی در حوادث غیرمترقبه مانند سیل و زلزله و… است، گفت: اصل حضور و حضور بر اساس جوانان جهادگر

زهرایی به شناسایی، آموزش و توانمندسازی جوانان جهادگر در عرصه های مختلف به عنوان هدف بسیج سازندگی اشاره کرد و ادامه داد: جوانان جهادگر مشکل مردم را مشکل خود می دانند و موفقیت در خدمت به مردم برای آنها افتخار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز ترویج و تقویت گفتمان جهادی در بین جوانان محروم از خدمت به مردم را وظیفه جهادگران دانست و افزود: از ابتدای تشکیل بسیج سازندگی 42000 پرواز فعال به ثبت رسیده است که گروه های جهادی شناسنامه دار هستند.

زهرایی با اشاره به 543 شورای جهادی در شهرستان ها با جهادگران منتخب، خاطرنشان کرد: این شوراها با حضور جهادگران تشکیل و انتخابات برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین به اردوی عملیاتی جهادگران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در موضوع محرومیت زدایی و مقاومت اقتصادی دولت را یاری می کند.

به گفته زهرایی، بر اساس تفاهم نامه کمیته همیاری بسیج سازندگی، 40 هزار واحد مسکونی در دست ساخت است و 10 هزار واحد مسکونی نیز 23 اسفندماه امسال با حضور رئیس جمهور افتتاح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید