آغاز عملیات ساخت 23 هزار و 600 واحد مسکونی ویلایی در مهریز با حضور رئیس جمهور

ساعت: 18:01
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922450

عملیات ساخت 23 هزار و 600 واحد مسکونی ویلایی با نام پردیس زندگی با حضور رئیس جمهور در شهرستان مهریز استان یزد آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی در سفر به شهرستان مهریز دستور ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ویلایی در آن شهر را صادر کرد.

واحدهای ویلایی مهریز دارای یک طبقه با حیاط و سه خواب در شهر یزد با متراژ 240 متر مربع و در سایر شهرها 250 متر مربع می باشد. ساخت بلوک ها تا حد تلطیف به اتمام رسیده و برای تکمیل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

پس از موافقت هیات مسکن یزد مبنی بر لغو ساخت آپارتمان در طرح نهضت ملی مسکن، مقرر شد این طرح در قالب واحدهای ویلایی در استان ساخته شود و در اختیار متقاضیان و متقاضیانی قرار گیرد که قبلا آپارتمان را انتخاب کرده اند. پروژه ها آخرین پروژه ها خواهند بود که در این طرح آپارتمان به آنها واگذار می شود.

هم اکنون با نهایی شدن زمین و طرح آمایش زمین به مساحت 377 هکتار در شهر یزد، 6 هزار متقاضی می توانند با توجه به اطلاعیه های اطلاع رسانی در این شهر و با خواست خداوند با نهایی شدن و انتخاب شهر پردیس زندیق را انتخاب کنند. طرح از دیگر اراضی پیش بینی شده در شهر یزد طرح ملی جابه جایی مسکن در استان با سرعت بیشتری پیش می رود.

اراضی 377 هکتاری شهر فردیس – زنده در جاده یزد – تفت، اراضی 400 هکتاری در منطقه حسن آباد و اراضی 400 هکتاری ابتدای جاده یزد – بافیق نیز از جمله مکان هایی است که مسکن ملی در آن قرار دارد. قرار است واحدهای طرح حرکت به صورت ویلا ساخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید