اولویت ساخت 700 هزار واحد ویلایی در شهرهای جدید است


ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921121

مدیرکل حراست شرکت مادر متخصص در ساخت شهرهای جدید:

شکرمی بیان کرد: اولویت بندی وظایف برای مدیران مهم است و اولویت در این شهر ساخت حدود 700 هزار واحد مسکونی است و این معیار مهم ارزیابی مدیران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ بهزاد شکرمی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ساخت شهرهای جدید بهزاد شکرمی در مراسم معارفه مدیر شهری جدید امیرکبیر گفت: در سال های اخیر 1100 واحد مسکن مهر در شهر جدید امیرکبیر و 20 هزار واحد مسکونی ساخته شده است. واحدهای مسکونی ویلایی اخیراً در این شهر ساخته شده است که تحقق این وعده مستلزم زور و تلاش فراوان است.

شکرمی تصریح کرد: تعامل با کارگزاران استان از اولویت هاست و نیاز است تعامل مسئولان شهرستان های جدید امیرکبیر چند برابر شود تا شاهد چالش های مدیریتی در این حوزه نباشیم در حالی که در گذشته شاهد چالش های مدیریتی در شهر جدید امیرکبیر بودیم.

وی ادامه داد: اولویت بندی وظایف برای مدیران مهم است و اولویت در این شهر ساخت حدود 700 هزار واحد مسکونی است و این معیار مهم ارزیابی مدیران است.

مدیر کل حراست شرکت مادر تخصصی ساخت شهرهای جدید گفت: تلاش می کنیم اولویت ها را در شهرهای جدید محقق کنیم بنابراین مدیران و کارکنان این حوزه باید با وحدت و روحیه جهادی به جلو حرکت کنند. ، تا شهر جدید امیرکبیر به عنوان الگو در کشور معرفی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید