تصویری از ویلایی عجیب در حوالی تهران بازدید شده است

عده ای منتظر افشاگری های «خرابکاران» هستند، اما در این مورد هم خبری از آنها نیست و در این مورد مردم مانده اند و منتظرند هر چه زودتر عمارت اعیانی بیرون بیاید، آیا ساخته شده است. با پول دولتی؟ چرا کسی چک نمی کند؟ سوال اینجاست که چگونه اجازه شکستن کوه و ساختن خانه را گرفته است؟ ساخت این عمارت به درستی توسط برخی به عنوان هولوکاست توصیف شده است که بدون بازرسی ساخته شده و اطلاعات زیادی در آن پنهان شده است. در میان این حساب‌های این املاک، یکی از کاربران به نام «سام» که تأیید آن امکان‌پذیر نیست، ادعا می‌کند: دوست عزیز این زمین متعلق به پدربزرگم در روستایی به نام مشاء بعد از پیست آبعلی بود. مردی که 27 سال پیش این زمین را از پدربزرگم خریده است، ربطی به دولت ندارد و کارش مجانی است. در آن زمان قیمت زمین بسیار پایین بود و این زمین به قیمت 1200000 فروخته شد.

تصویری از ویلایی عجیب در حوالی تهران بازدید شده استصادق نوشت: حالا فردا فیلم و عکس کامل منتشر می شود که: این ویلا نه تنها کوه را بریده بلکه چاله بزرگی را مسدود کرده است، اگر این حفره باز بماند تهران را می توان ویران کرد و با نابودی تهران داعش. به کشور حمله می‌کردیم و مسلط می‌شدیم.

کارتیه، انگار اتفاق خاصی نیفتاده است: به خاطر خدا، این همه حسادت است. مثلا چگونه دشت را پاک کردی و برای خود خانه ساختی! زمین شخصی بود، الان زمین در کوه است یا جایی که طرف مجوز گرفته و خانه ای درست کرده است، درست مثل خانه های کناری، اشکالی ندارد. چرا به یکی از بالا نمی چسبید؟ الان کنار خانه نسبتا گران است.

علی ظاهراً با کارتیه موافق بود، اما توییت او معنای دیگری داشت: ایران ملک مشترک است نه ارث پدری که به این آقا محترم اختصاص می دهید، هرکسی می خواهد خانه بسازد، حتی در اتاق خواب شما، لطفا دست از این حرف های نژادپرستانه و ماقبل مدرن بردارید.

ادن تقریباً متوجه شده بود که ساخت این خانه در دل کوه نیاز به بررسی بیشتر دارد: جدای از همه ایرادات و تخلفات و غیره، اساساً این پروژه باید در زمینی بزرگ به مساحت حداقل یک هکتار با فضای سبز و دریاچه و غیره ساخته شود و نه در یک راهروی باریک بین دیوارهای بلند. نماهای چپ، راست و عقب اکنون توسط دیوارها احاطه شده است. برای دید به فضای طبقه، ساختمان باید در بالاترین قسمت ساخته شود.

زوئی، مانند سام که ادعا می‌کرد زمین مال اوست، نوشت: من یک بار به این کاخ رفتم و جدا از اینکه مالک چقدر زمین خوار است و چقدر اجاره برای ساختن این ساختمان شلوغ چند هزار میلیاردی خرج کرده است، طراحی داخلی یک کار کدگذاری شده و احمقانه است از جمله. ، سفره خانه سنتی با کاشی های ایرانی در کنار مجسمه برهنه طلاکاری شده رومی.

دیدگاهتان را بنویسید