ادامه ساخت خانه های سیل زده توسط رئیس جمهور/ 4000 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان نوسازی و بازسازی می شود

ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800598

اکبر نق زاد از آزار و شکنجه شخصی رئیس جمهور به دلیل تکمیل و ساخت منازل آسیب دیده در سیل خبر داد و گفت: 4000 واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان بازسازی و بازسازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ اکبر نق زاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران گفت:

وی ادامه داد: موضوع تعمیر و مرمت واحدهای مسکونی و ساخت مسکن دائمی ساکنان سیستان و بلوچستان در ستاد اورژانس منعکس شد و وزیر کشور مشکلات را به هیئت دولت منتقل کرد. در پایان جلسه روز چهارشنبه هیأت مدیره به ریاست رئیس جمهور، نیاز مبرمی به در دستور کار ساختن ساختمان های مسکونی وجود دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بازسازی منازل آسیب دیده به زودی آغاز می شود. خود رئیس جمهور پیگیر تکمیل و ساخت منازل سیل زده است که امیدواریم ظرف شش ماه آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.»

به گفته وی، با همکاری و تعامل مردم و مسئولان به ویژه فرمانداران، نظام مهندسی، شهرداری و اعضای شورای اسلامی و با توجه به گستردگی خسارت، ماشین آلات از سایر استان ها خارج شد. تماس بگیرید و به سیستان و بلوچستان بروید شروع به تخریب و ساخت خانه به موقع کنید.

نق زاد گفت: بازسازی در برخی نقاط شهرستان کنارک آغاز شده و فرماندار کنارک جلسات خوب و مدونی در این زمینه برگزار کرده و هماهنگی ها افزایش یافته است.

وی گفت: در هر خانه ای با متراژ کم، حدود چهار تا پنج خانوار زندگی می کنند و این مشکلات را تشدید کرده است. از سوی دیگر اکثر محورهای کنارک کم عرض هستند و نیاز به تعریض دارند چرا که سرعت تردد در این معابر به سختی انجام می شود. از مشاوران قوی جهت همکاری و ارتقاء کیفیت کار دعوت به عمل می آید.

این مسئول خاطرنشان کرد: بازسازی باید هر چه سریعتر تسریع شود و در این راستا بنیاد مستضعفان سیمان مورد نیاز واحدهای مسکونی را تامین کرده است.

باید بگویم؛ پیش از این مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان به خبرنگار ما گفته بود: چهار هزار و یکصد خانه شهری و روستایی در سیستان و بلوچستان در سیل اخیر آسیب دیدند که با حمایت دولت ساخته و تعمیر می شود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید