تحویل 200 منزل نیازمندان در استان مرکزی در سال جاری


ساعت: 20:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807458

کریمی گفت: امسال بیش از 200 مسکن محرومان در استان مرکزی به سپاه پاسداران واگذار شده است که این اقدام خداپسندانه با قوت ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ به نقل از دیار آفتاب ؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در مراسم بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی شازند اظهار داشت: کار با ایفای نقش موثر کارایی خود را ثابت کرده است.

وی افزود: بسیج در آزمون های مختلف سربلند و موفق بوده است و بسیج سازندگی به عنوان یکی از اقشار خدمتگزار و مردمی بسیج طی سالیان متمادی توانسته در راستای محرومیت زدایی و مبارزه با فقر اقدامات موثری انجام دهد.

سردار کریمی گفت: ایجاد انسجام و هم افزایی بین دستگاه ها و دستگاه های خدمات رسان در راستای محرومیت زدایی و مبارزه با فقر از اهداف بسیج سازندگی استان مرکزی است. در این راستا ستادی در استان مرکزی تشکیل شده است و امیدواریم شاهد اقدامات موثری باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مولفه های قدرت در کشور، جهادگران و جهادگران بسیجی هستند، گفت: جهادگران بسیجی با ایفای نقش موثر و با استفاده از روحیه دینی و انقلابی، اقدامات مختلفی را در جهت محرومیت زدایی و خدمت به مردم انجام می دهند. بنابراین تقویت جبهه جهادی امروز یک ضرورت است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تاکید کرد: سنت حسنه خدمت به مردم باید هر روز تقویت شود و بسیج در این راستا تلاش زیادی می کند و سفر پرشتاب خدمت به سپاه و بسیج روز به روز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: نهضت اسکان محرومان یکی از مهم ترین اقدامات سپاه و بسیج در سال های اخیر است که همراه با سایر خدمات ولی فقیه انجام می شود چرا که امسال بیش از 200 مسکن برای محرومان داشت. استان مرکزی این اقدام خداپسندانه با قوت ادامه خواهد داشت.

توزیع 40 هزار بسته معیشتی در شازند / 87 گروه جهادی بسیج شازند در خدمت مردم هستند.

رشید اکبری فرمانده سپاه ناحیه شازند در آیین بهره برداری از طرح های بازداشتگاه مقاومت بسیج شازند با حضور فرمانده سپاه روح الله با اشاره به دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در 43 سال گذشته به برکت دینی، انقلابی و جهادی است. کشور در عرصه های مختلف به موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی دست یافته است و امروز با وجود همه تحریم ها و توطئه های دشمن انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

وی افزود: خدمت به مردم، محرومیت زدایی، تمرکز بر روستاها و مناطق فقیرنشین از برنامه های مهم سپاه شهرستان شازند است و رویکرد سپاه در اجرای برنامه ها و پروژه ها امیدواری است که 87 گروه جهادی در شازند سازماندهی شود. در سازندگی، محرومیت زدایی، سلامت، اشتغال، اقتصاد مقاومتی، نهضت کمک های دینی، آموزشی و فرهنگی نقش دارند.

فرمانده سپاه شازند ادامه داد: توزیع بیش از 40 هزار بسته معیشتی در قالب پویش امدادی و سازماندهی گروه های جهادی بسیج برای اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی که بیش از 50 عنوان خدمات را به مردم ارائه می کند «اقدامات» برای مقابله با بیماری عروق کرونر قلب و کاهش آسیب های ناشی از آن در شازند انجام می شود.

وی گفت: برای ایجاد اشتغال بیش از 91 صندوق قرض الحسنه افراد کلیدی در شهرستان شازند راه اندازی شده و بیش از 4 هزار نفر در این صندوق ها ساماندهی شده اند و امسال بیش از 170 شغل پایدار ایجاد شده است. توانمند هستند.

سرهنگ اکبری افزود: یکی از مهمترین اقدامات جهادگران بسیجی شهرستان شازند ساخت مسکن برای نیازمندان است. امسال نیز بین زوج های جوان توزیع می شود.

وی با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از 200 برنامه در شازند برگزار می شود که شامل رزمایش یاری مومنان، استفاده از طرح های محرومیت زدایی، نشست های بصیرتی و جشن های انقلاب است. طرح جهاد و سلامت شهید سلیمانی یکی از مهمترین آنهاست.

فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: امروز به لطف ایام الله دهه فجر و با حضور فرمانده محترم سپاه روح الله برنامه ها و افتتاح پروژه های دیدار با خانواده شهدا، واگذاری در دستور کار قرار گرفت. 5 واحد مسکونی، دیدار با بسیجیان و دیدار با بصیرت از مهمترین برنامه های امروز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید