تحویل 600 واحد مسکونی به کمیته تلاش اردوگاه کادز / توزیع 10000 بسته زندگی و 50 سری جهیزیه در ایام دهه فجر

ساعت: 12:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805111

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، محرومیت زدایی را یکی از اولویت های سپاه و بسیج عنوان کرد و گفت: در چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 600 منزل امام خمینی (ره) تحویل یک نفر می شود. کمیسیون. برای کمک.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر جعفری در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون، با بیان اینکه جهاد امروز در عرصه محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان، محرومان و مستضعفان است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) همواره به خود خدمت کرده و مردم را برای مردم در نظر داشته اند. به برکت ایشان و مسئولین امروز هم نباید اجازه داد تفکر امام خمینی(ره) مخدوش شود.

وی با اشاره به اینکه همه باید با الگوبرداری از امام خمینی (ره) و با پیروی از مقام معظم رهبری مشکلات مردم به ویژه مستضعفان و محرومان را حل کنیم، تصریح کرد: به ملت های مسلمان در سراسر جهان مستکبرین توجه کنید. مشارکت و عدالت و حمایت فوری از مستضعفان و محرومان از ویژگی های امام راحل بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بیش از چهار دهه از عمر پربرکت خود را دچار تحولات بسیاری در عرصه های اقتصادی، سیاسی و بین المللی کرده است، گفت: همدلی و اتحاد وجود دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج الگویی برای همه آزادی خواهان جهان هستند و در همه عرصه ها برای کاهش آلام بشری حضور دارند، گفت: ایران تداوم الگوسازی توسط مکتب شهید سلیمانی است. تعدادی پروژه عمرانی در اقصی نقاط سیستان و بلوچستان برای محرومیت زدایی و رسیدگی به مستضعفان افتتاح می شود.

جانشین تصرف قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: ساخت 600 مسکن برای مددجویان کمیته یاری امام خمینی(ره) قرارگاه قدس و سپاه سلمان استان از برنامه های مهم دهه فجر است. مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: خدمت به محرومان و محرومیت زدایی از شاخصه های نیروی زمینی سپاه است. در همین راستا در راستای ترویج ازدواج آسان، حمایت از ترویج فرهنگ خانواده و حمایت از کالاهای خانگی، 50 سری جهیزیه بین جوانان شیعه و سنی استان توزیع می شود.» تمامی اجناس ارائه شده در این طرح مانند فرش یخچال، اجاق گاز و سایر نیازهای خانگی از کالاهای ایرانی و تولید داخل می باشد.

وی کل خدمات ارائه شده در این حوزه را 750 میلیون تن عنوان کرد و ادامه داد: هر سری جهیزیه شامل هفت قلم کالا و 15 میلیون تن قیمت دارد.

جعفری در ادامه به تداوم مساعدت های مومنانه با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این راستا 10 هزار بسته معیشتی شامل 7 هزار و 300 کیسه آرد و 3 هزار و 900 بسته معیشتی به ارزش هر کدام 300 هزار تن است. بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید