تخریب گردشگری در کشور با پروژه ایران هراسی در آستانه جام جهانی قطر/ آشوبگران به وطن رحم نکردند


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911058

خسارات جبران ناپذیری در قیام های اخیر که توسط توطئه گران داخلی و دشمنان خارجی مهندسی شده است به کشور وارد شده است که هر روز آثار و پیامدهای آن بیشتر محسوس می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، ایران در یکی دو ماه اخیر حوادث تلخ بسیاری را تجربه کرده است که نقش دشمنان داخلی و خارجی را از همان ابتدا می توان دید، اما عده ای ناآگاه از این شرایط سوء استفاده می کنند و در طول تاریخ و وقاحت شورشیان کارآمد شده است.

بدون قصد بازگویی وقایع اخیر، بر اساس شواهد موجود، دستانی در پشت پرده این پروژه به خوبی شناخته شده است که اهداف فوری آن نابودی گردشگری ایران با وجود میزبانی جام جهانی فوتبال است. ظرفیتی که مجانی از دست رفت.

متأسفانه هر چه می گذرد ابعاد مختلف قیام های دشمنان در راه اندازی قیام های اخیر آشکارتر می شود، زوایایی که نابودی گردشگری در کشور تنها یک راهبرد کوتاه مدت است و البته تلاش می کنند تا اهداف شیطانی را محقق سازند. به عنوان سرنگونی و تجزیه کشور پس از انشعاب و فلج شدن اقتصاد ایران؛ خوابی که هرگز تعبیر نمی شود.


e620620e cd15 4ae2 97ad c9c330b0c71c خبر خاکستری


دشمنان با حمایت از یاغی ها مانع از آمدن تماشاگران جام جهانی به ایران شدند

حمیدرضا ترقی در گفتگو با خبرنگار مرصاد گفت: ایران یکی از حامیان برگزاری جام جهانی در قطر بود و در مذاکرات با قطری ها با توجه به محدودیت های قطر برای میزبانی و پذیرایی از تماشاگران، مناطق آزاد به توافق رسید. باید از کشور ایران مانند کیش برای پذیرایی از تماشاگران و انتقال آنها به محل برگزاری مسابقات استفاده کرد.

به گفته یک کارشناس مسائل بین الملل، برای میزبانی مسابقات جام جهانی با قطری ها توافق شد که از ظرفیت جنوب این کشور برای کمک دریایی و هوایی به قطر استفاده شود.

ترقی خاطرنشان کرد: با وجود این توافقات و تمهیداتی که انجام شد و دولت سرمایه گذاری ویژه ای برای این منظور انجام داد، طراحان دشمن در انگلیس، آمریکا و اروپا از شورشیان حمایت کردند تا ایران را ناامن جلوه دهند و در دو ماه اخیر تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا تصویری از ایران به جهانیان ارائه کنند که بینندگان را نگران کند و از هتل ها و امکانات ایران برای تماشای مسابقات جام جهانی استقبال نکند.

وی افزود: دشمنان ایران سعی کردند با فشار بر قطر از این گونه همکاری ها با ایران جلوگیری کنند، حتی تا آنجا پیش رفتند که از حضور ایران در این مسابقات جلوگیری کردند اما تیرشان به سنگ خورد و نتوانستند به آن برسند اما در رابطه با آنها با ممانعت از بهره‌وری اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران از بازی‌های قطر تاکنون موفق بوده‌اند.

ترقی با بیان اینکه ایران اکنون در این شرایط از درآمد اقتصادی و جایگاه مناسب بین المللی محروم است، گفت: قطعا طراحان آمریکا، اسرائیل، انگلیس، فرانسه و اروپا نقش اصلی را در آسیب رساندن به ایران داشتند و عوامل داخلی نیز در این امر نقش داشتند. این پروژه کمک کرد تا کشور از این منافع اقتصادی برای ملت محروم شود.


01fb7e1d 2b15 43ce 84ee c94d478fdc08 خبر خاکستری


اتهامات مطرح شده علیه ایران دلیل از دست دادن جایگاه این کشور در جام جهانی قطر است

جعفر قدری نیز در گفتگو با خبرنگار مرصاد گفت: در این ایام اتفاقاتی که در ایران مدیریت شد و نابسامانی های ایجاد شده جذب گردشگر را با مشکل مواجه کرد.

وی افزود: اکنون افرادی که می خواهند به ایران بیایند نگران هستند و از سوی جنبش های مخالف ایران اجازه این کار را ندارند.

کارشناس مسائل اقتصادی تصریح کرد: دلیل اینکه ایران در برگزاری جام جهانی قطر جایگاهی ندارد به این دلیل است که کار ما در این زمینه سخت شده است.

قدری خاطرنشان کرد: برای تغییر فضای ایران هراسی و بازگشت عملا وضعیت به حالت عادی تری نیاز است تا گردشگران مختلف وارد کشور شوند.

وی افزود: شاید باید امکانات ویژه ای در این زمینه فراهم کرد تا بتوانیم این فضا را با سهولت بیشتری تغییر دهیم چرا که اگر این فضا را تغییر ندهیم ممکن است نتوانیم از فرصت ذکر شده به درستی استفاده کنیم.

به گزارش مرصاد نیوز، عدم استفاده از ظرفیت گردشگری ایران در آستانه جام جهانی پس از اجرای طرح ایران هراسی آسیب های زیادی به کشور وارد می کند که مقابله با آن در جنگ تبلیغاتی و چند ابزاری غیرممکن به نظر می رسد. دشمنان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید